Hallo dames, Hier nog steeds geen ongi. Denk morgen of zondag testen, twijfel nog. Hoe is het met jullie??
Haha ja misschien. Geloof niet dat ik zwanger ben hoor, zou wel heel snel zijn en dan zouden we precies op de goede dag geklust hebben. Ik had gevoel dat ik vroeg ei had maar als het dan raak is moet je dan vanaf dag van je ei rekenen of de klus dag?? Want dat is wel anders geweest namelijk. Wacht af
Het kan snel gaan hoor, sommige mannen schieten in 1 keer raak. Je moet altijd rekenen vanaf je eisprong, maar als je wilt weten hoe lang je zwanger bent dan moet je rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Maar vind ik wel raar want als je een lange cyclus hebt dan zou je langer zwanger zijn dan iemand met een korte cyclus...
Hier helaas geen goed nieuws, heb sinds eergister bloedverlies, nog niet rood (roze en bruin), maar zo gaat het altijd. Denk dat het dan later vandaag of morgen door gaat zetten. Had zaterdagavond ook heel erge krampen, wist toen al dat het niet goed zou zitten en de volgende ochtend begon het dus ook. Nu wachten tot het echt doorgezet is en dan het ziekenhuis bellen voor de eerste echo van de nieuwe ronde. Wordt dan weer een terugplaatsing, maar vind het wel steeds moeilijker om vertrouwen te houden dat goed komt, hebben nou al 3 mislukte terugplaatsingen achter de rug... Hopelijk hebben de andere meiden beter nieuws!
Onee. Bah. Het was je zo gegunt. Het is echt niet eerlijk. Sterkte. Hopelijk kun je nog een beetje optimistisch blijven. Er is nog een kans.
Dankje, vind vast de positiviteit wel weer terug als de ongi weer over is over een kleine week (het moet nog doorzetten). Denk dat het nog niet doorzet vanwege de progesteron bolletjes. Maar nu vind ik het vooral gewoon heel erg k*t en oneerlijk!