...ik ben waarschijnlijk net een goede maand zwanger en voel van alles. Aan de ene kant fijn, want geeft bevestiging dat er wat gebeurt, aan de andere kant heel spannend want gaat het wel goed...?! Heb geen last van borsten, echt misselijk ben ik ook niet, maar wel af en toe zo`n onbestendig gevoel. Waar ik nu vooral last van heb zijn ontzettend rommelende darmen, en gespannen, gevoelige..lijkt wel branderige darmen/ maagstreek. wisselt regelmatig van plek.(nu met name aan zijkanten maag/buik, vanmorgen juist lager) Herkennen jullie dit ook? en wie kan me een duidelijk beeld geven van wat er zo vroeg in een zwangerschap allemaal daar in je buik gebeurt? Super bedankt voor het delen van jullie ervaringen.
Hey meid, elke zwangerschap is anders. Soms voel je idd helemaal niets maar dat betekend niet dat er niets gebeurd. Maak je niet ongerust als je de standaard kwaaltjes niet hebt. Die had ik ook niet altijd.
gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb tot nu toe ook nergens last van gehad. geen bekende misselijkheid die je van de meesten hoort. Ik snap je onzekerheid. deze had ik ook. Ik was alleen erg moe en had last van mijn borsten. Bij 10 weken de echo gehad en alles was goed. Geloof me vanaf dat moment.... dan twijfel je niet meer. Ik kan je alleen het advies meegeven, ga lekker genieten niet te druk maken dat is ook niet goed voor je kindje.