Mogelijk zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pien95, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Goedemorgen!

Ik ben nieuw hier, en zal maar gelijk ter zake komen.. ;)

Ik en mijn vriend proberen zwanger te worden.
    En omdat ik niet weet wat voor precieze klachten er ongeveer bij een zwangerschap horen, ben ik benieuwd. Ik zelf heb nu namelijk ook een aantal klachten, wat ik de afgelopen maanden nog niet heb gehad.
    30 December was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Rond 13 Januari zou mijn eisprong geweest moeten zijn. Dus er bestaat wel een kans.. Toch? Ik heb nu sinds 2/3 dagen last van brandend maagzuur in de avond, of 's nachts. Dan word ik er wakker van. Had gisteravond kramp aan de rechterzijde van mijn buik... Ook heb ik ontzettende klamme voeten en handen.. Dit voelt niet erg fijn... En vanochtend, toen ik wakker werd, had ik opeens spontaan een bloedneus. Het druppelde ook echt. (Sorry voor dat). Kunnen dit symptomen zijn voor een eventuele zwangerschap? Zijn er dames die hier zich in herkennen, en die zwanger bleken te zijn?
    Helaas kan ik nog niet testen.. Ik zou pas aan het einde van de maand ongesteld moeten worden. Alvast bedankt voor de reacties! :)

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hoe lang ben je gestopt met de pil??
    en ik wil je niet gelijk ontmoedigen maar t kan van t ontpillen zijn of je krijgt griep dat heerst ook en als iets heel graag wil kan je lichaam je flink voor de gek houden
    maar mss hoor je tot de gelukkige die gelijk zwanger zijn
    hou je klachten in de gaten en anders testen zo gauw je kan
    succes

3. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Ik heb nooit aan de pil gezeten. Wij gebruikten altijd alleen maar een condoom. We zijn nu sinds de zomer 2012 bezig met zwanger worden.
    Het kan inderdaad dat ik de griep krijg, maar ik ben begin december echt een volledige week ziek geweest met hoge koorts, snotverkouden en alles wat er maar bij hoort. Was zelfs mijn stem een aantal dagen kwijt. We willen inderdaad graag zwanger worden, dus ik hoop niet dat mijn lichaam mij voor de gek houdt.. Maar wat ik wel weer raar vind.. Is dat ik net weer een bloedneus had. Heel raar. En heb dit tijden niet gehad. Zeker wel 1,5 jaar niet meer. Maar wie weet ;).

Groet,

Pien

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Helaas lijkt het mij veel te vroeg voor zwangerschapssymptomen! Je hebt namelijk 13 januari je ei gehad schrijf je en het is nu nog maar de 17e januari. Nog maar 4 dagen na je ei. Het duurt gemiddeld 5 tot 10 dagen voordat een bevrucht eitje zich innestelt en de meeste mensen krijgen vanaf dan ook pas symptomen.

Kan zijn dat je extreem reageert op je eisprong en daardoor die klachten hebt gekregen.
    Of symptomen door de kou van de laatste tijd (kun je ook bloedneuzen van krijgen).

Ik hoop dat je snel zwanger bent!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Dit dus;)
    Lijkt me erg snel op 4 dpo!
    Zit helaas niets anders op dan afwachten en testen over 10dagen.
    Succes!

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi, zie dat je 2x dit topic hebt geopend. Het is handiger als je het bij 1 topic houdt, kunnen mensen beter reageren :) maar goed, er zijn mensen die beweren direct na de bevruchting klachten te hebben. Ik kreeg pas klachten bij 5 weken.

7. Zonnestraal28

Zonnestraal28 Actief lid

17 jan 2013
    156
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ook ik ben aan het twijfelen of ik zwanger ben. Mei 2012 gestopt met pil, oktober 2012 voor het eerst ongesteld. Cyclus nog niet heel lang aan de gang. Dacht ik zondag ongesteld te moeten worden; leek het meer op een innestelingsbloeding...te weinig om het menstruatie te noemen. Daarbij: rommelende darmen, weinig energie en erg moe. Zou het kunnen dat...?

8. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    Je weet t pas als je een testje doet ;)

9. Zonnestraal28

Zonnestraal28 Actief lid

17 jan 2013
    156
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik hoop het wel; niet voor niets gestopt met de pil vorig jaar. Na acht maanden zou het zo fijn zijn. Wanneer zou een test duidelijkheid geven?

10. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    ligt eraan wanneer je nod is? op die dag of erna zou je kunnen testen

11. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Ik probeer er maar niet teveel bij na te denken. We wachten rustig af.

12. Zonnestraal28

Zonnestraal28 Actief lid

17 jan 2013
    156
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik weet niet precies wanneer NOD is aangezien cyclus nog helemaal niet regelmatig is.Ik gok op eind januari :( Mocht het innesteling zijn geweest zonnig toch moeten kunnen testen na een week?

13. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Hallo dames!

Leuk om dit allemaal te lezen!

Ik heb mijn eispring gehad in de nacht van maandag op dinsdag (14/15 januari). Dit heb ik kunnen zien door een inwendige echo. In die nacht hebben we ook geklust, dus heel spannend nu!

Ik ben in oktober ook al zwanger geweest, maar dat is helaas geeindigd in een miskraam. Wel voelde ik toen al vrij vlot dat het wel eens raak kon zijn!
    Dat gevoel heb ik nu ook weer.. Ik ben me heel erg bewust van een gevoel bij mijn baarmoeder. Het trekt er wat ofzo. Ook had ik gisteren heel erg last van luchtplopjes in mijn buik. De afgelopen cyclus (de 1e na mijn miskraam) had ik dit dus niet en was ik niet verbaasd dat ik ongesteld werd.

Volgend weekend wil ik er een testje tegenaan gooien, want bij mijn vorige zwagerschap teste ik 12 DPO al positief.

Voelen jullie al wat meer??

14. Zonnestraal28

Zonnestraal28 Actief lid

17 jan 2013
    156
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vandaag weer wat oud bruin bloed? Totaal in verwarring,voel niks maar hoop het wel. Wil graag testen maar weet niet of het al kan...

15. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Ik denk dat dit lastig te timen is bij jou, aangezien je niet precies weet wanneer je eisprong was.. Maar 10 DPO zou op zijn vroegst kunnen geloof ik met een extra gevoelige test. (ik testte de vorige keer met de kv2v5 op 12DPO positief..) Wanneer ben je zelf van plan te testen??

16. Zonnestraal28

Zonnestraal28 Actief lid

17 jan 2013
    156
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik wilde zondag testen,als het innesteling was zou dat dan toch kunnen?

17. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Dat denk ik wel. Een innesteling is meestal 5 a 7 dagen na een eisprong. Dus als je zondag denkt een innesteling te hebben gehad, zul je zondag 12 a 14 dagen na je ei zitten en dus rond je NOD.

Maar dat is ALS he? :)

18. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Hai meiden!

Gisteravond laat heb ik weer een bloedneus gehad.. Maar vandaag heb ik nog niet een gehad. Ik moet zeggen dat ik mij behoorlijk down voel en nog steeds ontzettend last van maagzuur. Maar dit kunnen natuurlijk ook weer andere kwaaltjes zijn. Ik kan pas het einde van de maand testen helaas. Ik heb wel steeds krampjes 's avonds of opeens buikpijn. Maar dit is niet constant. Ik hoop het zo!!! Kan niet wachten tot ik kan testen.

En Linnepinne en Zonnestraal, ik hoop het ook voor jullie! Laat je het hier even weten of je zwanger bent? En hoe alles verloopt? Ben reuze benieuwd. Hihi ;)

19. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Zal ik doen!

Wat ik nu voel is iig:
    - gloeiwangen (ook echt rood)
    - hele koude handen
    - trekkend gevoel bij baarmoeder
    - luchtplopjes in buik/rommelende darmen
    - moest vanmiddag en gistermiddag ineens huilen (??)

Zullen we duimen voor elkaar??? :) Over een weekje ga ik een test wagen!

20. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Heb je het ook steeds zo warm? En rillingen?
    Ik heb ook heel erge klamme handen en voeten.
    Ook had ik gister 3x een bloedneus en sinds 3 dagen last van maagzuur.
    En inderdaad dat gevoel heb ik ook... Voel me zo down.. Alsof ik ook elk moment kan huilen.. Ben zo benieuwd!! Ik duim zeker!!

Deel Deze Pagina