Jeetje wat zijn er veel mensen ziek. Mijn oudste ligt ziek op bed, de jongste vorige week en in mijn omgeving klaagt iedereen over griep en verkoudheid. Ik heb zelf al een week of 2 last van opgezette en trekkerige keel
Bij mij op het werk zijn er ook heel wat ziek... Ik heb gelukkig (nog) nergens last van...*klopt op de tafel*
Ik werk in het basisonderwijs en ik merk het ook goed in de klas. Steeds zijn er wel een paar kinderen een paar dagen thuis.
Wij hebben alledrie thuis een flinke keelontsteking en een irritante hoest. Daarvoor was ik ook al ziek en mijn dochtertje ook, dus we gaan van het een naar het ander. Hoop dat het snel eens over is, want ik ben het zat.
Hier ook een ziekenboeg, mijn zoontje en ik zitten thuis met flinke griep! (3e x dit jaar) Het lijkt wel of ik sinds de zwangerschap veel vatbaarder ben voor griep etc. Eerder was ik nooit ziek, ik voel me nu soms bezwaard dat ik me weer ziek moet melden.
Dit heb ik dus ook precies hetzelfde , heb laatst 2 maal achter elkaar buikgriep gehad .. en daarna de gewone griep , terwijl ik vroeger nooit ziek was , pas vanaf de zwangerschap ben ik echt vatbaar voor ieder virusje dat langsvliegt
Hier hoor je het ook in de omgeving. Mijn moeder, vader, broertje, mijn vriend zijn ook allemaal ziek. Allemaal de griep!
hier ook al 4 weken af en aan ziek Begon met blaasontsteking en dat duurde 1,5 week om van te herstellen. Paar dagen later waren de kids ziek en daarna had ik het dus natuuuurlijk ook weer te pakken Nu inmiddels dus al 4 weken verder en vandaag eindelijk voel ik me weer iets beter! (afgezien van een kop vol snot, keelpijn en , jawel, ook kriebelhoest ). 't zit blijkbaar in de lucht en als je zwanger bent grijp je blijkbaar alles aan
Ik doe ook gezellig mee met de ziektegolf.Eerst het hele gezin gehad dus dacht ontspring dit keer de dans maar mooi niet.Zit nu 3 dg thuis alles doet me zeer en dan dat gesnotter en keel/oorpijn om gek van te worden