Hoi hoi, Heb net een nieuwe Miele. Hij is op de zolder geplaatst. Net een wasje leeg gedraaid> dat zei de gebruiksaanwijzing. Nu gevuld met wasgoed. Hij pakt wel water maar draait niet rond... : Wat zien we over het hoofd en wie weet raad? Bedankt Elke
Is er ergens nog een veiligheidsgrendel aanwezig? Mijn ouders hadden ook problemen met een nieuwe wasmachine, bleek dat ze een veiligheidsgrendel zijn vergeten weg te halen. Dat was aan de achterkant. Misschien bij jullie ook?
Vaak zitten er van die grote schroeven achter aan de trommel ik geloof 3 stuks. Dat is voor het vervoeren dat de trommel dan vast zit. Kan het zijn dat die er miss nog in zitten? want dan draait ie ook niet.
Ze zegt toch dat ze al een wasje gedraaidt heeft zonder was dus dat van die vergerendeling en bouten kan niet kloppen hij heeft al gedraaidt.Kun je de leverancier niet even bellen en er weer even na laten kijken.
Als de achterkant nog vast zou zitten was je wasmachine gaan ''lopen'' hoor! en dan draait hij wel Mijn broer heeft dat gehad in hun tijdelijke huis (gehuurd van kennissen) en het zeil van 100 euro de vierkante meter was er helemaal aan! Gelukkig wel alles vergoed gekregen! Doet je wasmachine het al weer?