Veel zin in gemeenschap

Discussion in 'Na de bevalling' started by Kaala, May 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

Dec 28, 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    ik had bij de eerste zwangerschap vanaf een maand of 5 geen gemeenschap meer t/m 15 maanden niet?

Nu heb ik ook al 8 maanden geen gemeenschap meer en ben het voorlopig niet van plan ook :p

2. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ga natuurlijk niets doen als ik ongesteld ben (als er hier vrouwen zijn die daar geen probleem mee hebben, naja doe maar, maar mij niet gezien :p)

En ja, 11 maanden (nu alweer bijna 12 haha...) niet omdat ik zwanger was en al moest overgeven bij het idee alleen al. Stomme hormonen.

En nee, alleen m'n partner mag daar komen ;)

3. MaMa

MaMa Fanatiek lid

Dec 21, 2012
    2,663
    376
    83
    Female
    Utreg
    Wij hebben nu de laatste weken geen seks meer omdat mn partner het idee eng vind nu de kleine met zn hoofd zo laag ligt, is sie bang dat hij een vroeggeboorte veroorzaakt. Als het aan mij zou liggen.. mijn libido is nog nooit zo hoog geweest!
    Kan me niet voorstellen dat ik maaaanden zonder seks zou kunnen
    En hoe zou mn man dat vol moeten houden? Een jaar geen seks..

4. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    Nou ik zou dat ook niet kunnen. Een jaar zonder seks. Of nouja...kunnen..misschien wel, maar ik zou het echt niet leuk vinden. Zou dat intieme heel erg missen.

5. 2jees

2jees Niet meer actief

Het is natuurlijk niet zo dat je van te voren zegt: Een maand zonder sex. daar groei je in en er zijn zoveel belangrijke dingen die je delen kunt als partners. samen sterk zijn, daardoor groei je ook enorm naar elkaar toe.

Als je gewend bent aan elke dag, ja dan is het even omschakelen denk ik. (afkicken ;)) Mijn man zegt: het is als met zoveel dingen, als je het een tijdje niet doet denk je er minder aan. Er zijn toch ook vrijgezellen?!

6. Bubi

Bubi Bekend lid

Apr 8, 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Wij hadden voor en tijdens de zwangerschap (tot 2 daagjes voor de bevalling nog haha) een nogal grote sexleven. Ik had ook hechtingen door knip maar al heel kort na de bevaling hadden we weer zo'n zin, na 2 weken weer sex gehad omdat we letterlijk niet konden wachten (overvloedig hoge libido allebei geloof ik), het ging in ieder geval goed! bij check up was ook alles gelukkig netjes. Dus ik denk dat het gewoon kan :) natuurlijk wel héél gezellig maken van te voren zodat je goed ontspannen bent en doe het rustig aan :). Wij hebben trouwens in de tussentijd wel een heel teleurstellende sexleven... ik krijg veel irritatie door condoom en geen andere anticonceltie omdat ik bv geef...

7. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    1,112
    0
    36
    gelderland
    Ben een week geleden bevallen en in geknipt, en ondanks de pijn geil ;)
    Nou vloei ik nog en is het nog niet genezen daar beneden ( ben veel in beweging omdat onze kleine in het ziekenhuis ligt) maar ik kan niet wachten tot ik m'n vriend kan bespringen!!! Ik hoop toch echt met 2 weken wel.

Vooral omdat ons kind nog in het zieknhuis ligt en er veel op ons afkomt nu mis ik die intimiteit heel erg. Even ontspannen alle stres weg, heerlijk van me kaar genieten.

8. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oke ik ben niet blij..TOTAAL niet gewoon...

Ik kreeg dus de hele tijd te horen dat ik pas mocht seksen (lol..) na de check-up, just in case. Of ik nou nog bloedde of niet.

Vandaag dus check-up gehad..Maar ze checkte niet eens! Hij vroeg gewoon heel droog hoe ik me voelde (goed) of ik ooit last had van de hechtingen (nee) wanneer ik gestopt was met bloeden (3-4 weken terug) of ik weer ongesteld was (ja) en wat voor contraception ik ga gebruiken (IUD) en toen mocht ik gaan..Ja dit had ik ook wel zelf kunnen bedenken..Waste of time really.

9. sunset88

sunset88 Bekend lid

May 17, 2011
    566
    0
    16
    ik geef ook bv.. maar ik ben weer met de pil begonnen vorige week. is een speciale pil voor. ik ben nl niet zo van de rubbertjes...hihi

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Mijn libido is ook op noordpoolniveau hoor. Wij hebben al maanden ook geen sex. Dat wil niet zeggen dat het niet gezellig is. Kan ook op anderen manieren ...

11. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Precies, maar daarna weer heerlijk op je partner springen (herp) is ook fijn hoor :D Ongesteldheid is over dus..Dadadam

12. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Seks bestaat uit meer dan alleen penetratie toch? Als je niet aan de hechtingen komt is het toch prima...

13. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het lijkt me dat ik het wel weer mag doen na praktisch 8 weken..EN na de check-up, het duurt toch geen 8 weken totdat er 3-4 hechtingen zijn opgelost, vooral als ik er totaal geen last van had/heb? Ik vloei niet meer dus wond lijkt me ook dicht.

14. 2jees

2jees Niet meer actief

Als je niet meer vloeit kan het gewoon. Maar hechtingen ben ik dus vorige week nog verloren terwijl je er niks meer van zag.. (Ik ff blij dat we nog niks gedaan hadden ;))

Share This Page