Hoi meiden, herken dit totaal niet van m'n vorige zwangerschap, maar ik heb nu zo'n zin in snoep, heerlijk! Ben alleen zo bang dat dit slecht is voor de kleine?! Ik probeer me echt in te houden, maar kan niet altijd de verleiding weerstaan. Helaas heb ik een fruit-allergie en kan dus niet tegen fruit, dus tussendoor een appel of zo eten lukt me niet. Iemand anders nog suggesties?! En herkenning?
ik heb vooral s'avonds zin in lekkers. pak dan door de weeks eerst komkommer en tomaat in stukken. vaak daarna nog wel zin in iets dus dan een bakje zoute pinda's, heel fout maar zo lekker
Ik heb me helemaal ziek gegeten aan schuimblokken en nu dol op drop en chocola En das niet slecht voor je baby, zolang je het binnen de perken houdt..
Het is is niet slecht voor de baby.... Alleen niet zo gezond voor jou.... *liep net naar de keuken voor een mandarijn en kwam terug met een bakje vlokken* (geen ander chocola in huis) En dummies! Die zijn zoooo lekker... *gaat heeeeel snel weg uit dit topic! wordt op slecht ideeën gebracht *
Mmm Skittles Ik word ook echt geirriteerd als mijn vriend het waagt om een zakje te pakken. Afblijven! Van mij!
Skittles! Jaaaaaaa lekker! Hahaha. Ik houd me ook niet echt in, ik ben tot nu toe ook maar 6 kilo aangekomen dus dat scheelt.... Als ik echt overgewicht zou krijgen, zou ik me wel inhouden....
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heb ik ook last van.. ben verslaafd aan winegums en van die aardbei dynamiet staafjes. Normaal kan ik best een paar eten en de rest bewaren.. maar nu moet alles op!! Dus haal ik niet zoveel in huis.. omdat ik nu relatief weinig gegroeid ben (7kilo), zei de vk de laatste keer tegen me dat ik best wel eens mag snoepen.. haha, ik zei: nou.. dat doe ik ook wel hoor
Heel herkenbaar, heb wel e suikerverslaving tegenwoordig denk ik. Hier eet ik wel fruit ter compensatie, maar tja, zijn ook suikers natuurlijk, dus de drang naar suiker blijft. Ik beperkt het nu tot een paar koekjes/wafels, een zuurtje of snoepje, een stukje chocola en niet meer de hele dag door ik drink al eens een glas (chocolade)melk om de drang te stillen, of thee met suiker. Voor de echte 'honger', probeer ik crackers of soep. Mijn ervaring is wel dat het vaak maar fases zijn, heb eens een week of twee enorm veel gesnoept, toen dacht ik echt dat ik kilo's ging verzwaren, is dan wel afgezwakt tot een 'normale snoeper'. Gezond is het niet omwill van suikers en vetten, maar voor de baby kan het geen kwaad, die krijgt normaal meestal gezonde voedingsstoffen binnen via de placenta...
Pepernoten... Ben blij als die Sint weer weg is van het weekend! Ik probeer toch wel eerst wat fruit of crackers te eten alvorens toe te geven aan een snoepbui.
Lijkt me best lastig als je allergisch bent voor fruit. Is het echt voor alle soorten fruit? Misschien af en toe kijken naar "gezondere" alternatieven ter afwisseling van echt snoep? Dan denk ik aan een plak ontbijtkoek, cracker met philadelphia met komkommer o.i.d. erop, bakje yoghurt met rozijntjes, vanillevla.. dat soort dingen?
ja heb dat ook vooral met zure matjes en die zakjes van haribo met kersjes enz. Maar ik neem vaak maar een klein beetje per keer Anders blijf ik naar de winkel lopen haha. & eet op dit moment ook meer fruit waardoor ik ook sneller vol zit
herkenbaar!! en nu hebben we sinds kort ook nog een snoepwinkel... OMG... ik kan me soms moeilijk inhouden maar eet verder wel gezond. maar ben wel echt aangekomen van al het eten en snoepen . gelukkig was ik erg slank maar vind het toch niet echt fijn. ik at (en eet) ook meer want als mijn maag leeg is word ik misselijk...
Ik ben normaal eigenlijk helemaal geen snoeperd maar nu... Ik zou ervoor op kunnen staan, voor zo'n lekkere witte chocoladeletters ofzo Ik heb vanmiddag alle witte chocolademunten tussen de rest uit gevist
Ohhh, zeker snoepen. Ik heb nog zo'n zes weken te gaan en merk dat mn man me nu minder in toom houdt, denk dat hij medelijden heeft Voor mn gevoel houd ik me enorm in, maar merk wel dat ik nu meer bij aan het komen ben, dan in de rest van de zwangerschap. Tot 4 weken geleden was het 4 kilo, maar nu denk ik zeker nog eens 2 tot 3! En ben bang voor de laatste weken!