Veel zin om m'n verloofde de deur uit te trappen

Discussie in 'De lounge' gestart door Stephanie20, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik zou ook boos zijn...
    Hij had ff een sms kunnen sturen, als je goed slaapt word je daar niet wakker van. Dan kijk je als je wakker word op je telefoon, zie je dat hij later komt en ga je weer slapen.
    Zo doen wij het tegenwoordig.

Manlief heeft het ooit geflikt om om 3uur binnen te komen vanuit te kroeg, en mij te komen melden dattie zn fiets achterthuis had gezet en nog naar de buurman ging.
    Link dat ik was! lag ik verdomme net goed te slapen (was toen zwanger en sliep niet al te best)
    Toen hij weer weg was kon ik dus niet meer slapen...

Eerlijk is eerlijk, we vinden altijd wel iets om over te drammen.
    Maar als meneer nog iets gaat doen NA de "quiz" wil ik dat van te voren weten zodat ik me niet druk hoef te maken als hij echt laat thuis is.

2. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Hij had idd beter even een smsje kunnen sturen. Ik zou ook wel boos zijn, omdat ik me onnodig zorgen zou maken. Als ik merk dat mn man s nachts nog niet thuis is, lig ik meteen wakker en de rest van de nacht slaap ik dan amper nog. Dus ook wij hebben de afspraak dat ie het gewoon moet laten weten als het later wordt dan gepland.

Dat zn telefoon uit stond is wel raar, en zn smoes daarover is nog vreemder. Lijkt me dat ie m uitgezet heeft omdat ie geen zin had in gezeur en daar zou ik niet blij van worden, ik vind dat ik hem altijd moet kunnen bereiken en hij mij.

3. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik zou compleet uit mijn plaat gaan ben ik bang. Niet thuiskomen en ook even niet wat laten weten waar je uithangt? Moet niet veel gekker worden hoor!

4. MarjanDS

MarjanDS Actief lid

28 nov 2011
    442
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man had er eerder ook wel eens een handje van om niks te laten horen als 'ie later was (veel later!) en daar hebben we ook wel een een fikse woordenwisseling over gehad.

De oplossing was eigenlijk heel simpel.
    Ik was een keer zo pissig dat ik hetzelfde bij hem heb gedaan.
    Toen was hij helemaal bezorgd en boos, want ik was niet bereikbaar en er kom wel god weet wat gebeurt zijn....

Ik heb heel vriendelijk gevraagd of 'ie dan nu misschien snapte wat ik dan had. Hij heeft het nooit weer gedaan!

Maar op een of andere manier snappen ze gewoon niet dat je je ongerust maakt als iemand veel te laat komt en niet bereikbaar is ;)
    Mannen :D

Succes :)

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.282
    36.147
    113
    Ja, heel herkenbaar, mijn man heeft hier ook een handje van. Tja, ik ben ruim 3 jaar geleden wel met hem getrouwd. Dit is dan een heel irritant punt, maar gelukkig heeft hij nog heel veel andere, goede kwaliteiten die dit ruimschoots goedmaken. En inmiddels begint hij het te leren doordat ik een keer hetzelfde heb gedaan en hij zich 2 uur ongerust over mij heeft zitten maken. Blijkbaar moest hij het zelf een keer meemaken.

Jouw verloofde heeft vast ook genoeg dingen die wel leuk zijn, of die genoeg zijn, om ondanks dit gedrag met hem te trouwen kun je alleen zelf bepalen, maar je bent niet voor niets verloofd neem ik aan.

En onze relatie zit verder goed, denk ook absoluut niet dat hij dan met andere vrouwen bezig is, maar er gewoon niet aan denkt. Zo kwam hij laatst rond 19.30 uur thuis van werk, terwijl hij normaal rond 18.00/18.30 uur thuis is. Hij heeft toen niet gebeld, maar ik ken hem en hij is dan zo betrokken en perfectionistisch dat hij de tijd vergeet.

6. MarjanDS

MarjanDS Actief lid

28 nov 2011
    442
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf ook een BB en die kun je dus programmeren dat ze vanaf een bepaalde tijd in een soort standby stand gaan. Je bent dan echt niet bereikbaar. Maar dit kun je dus zelf instellen :)
    Misschien even aanpassen??

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik zou ook wel boos zijn, maar dan meer omdat hij het niet even laat weten en dan ook nog eens zijn telefoon uitdoet.
    Wat als er iets ernstigs gebeurd?

8. princess25

princess25 Niet meer actief

Hey,

Wat vervelend dat het zo gegaan is. Als het niet zo vaak gebeurt dan zal ik het hem in ieder geval heel duidelijk maken en hem vertellen dat je twijfelt om naar het gemeentehuis te gaan. Trouwen doe je toch voor heel je leven. Je moet er volledig achter stan.

Als hij dit vaker gedaan heeft, dan zal ik vandaag echt niet naar het gemeentehuis gaan. Bedoel hij moet wel snappen dat dit echt niet kan. En misschien heb je dan aan mij de verkeerde, maar als ik dit zo lees, vertrouw ik hem niet. Wil nog niet direct zeggen dat ie vreemd gaat hoor! Maar bedoel, dan lijkt mij er toch iets te zijn waar hij niet helemaal eerlijk over durft te zijn. Misschien heel iets simpels wat hij mist en niet eerlijk over durft te zin. Nou ja, ik ga maar van een verhaaltje af natuurlijk, maar denk er wel goed over na.

9. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    De meeste mannen denken volgens mij daar absoluut niet over na hoe het is voor ons als we zitten te wachten. Mijn vriend is echt een schat,maar als hij gaat stappen met vrienden, en mij zegt dat hij zeker om 2 uur wel thuis is, dan is het 9 van de 10 keer dat hij voor 4 uur er nog nietis. En dan boos worden als je zegt dat je dat niet prettig vindt. Zeg dan geen tijd denk ik dan! Ik slaap dan echt niet meer! Misschien idd een keer hetzelfde doen. Dan snapt ie het misschien!

10. Dana

Dana Niet meer actief

hetzelfde terug doen werkt niet bij alle kerels ben ik bang, ik heb het bij die van mij een keer gedaan omdat ik er gek van werd en hij inderdaad boos als ik er wat van zei. dus ik deed hetzelfde (hield het bijna niet vol tot zo laat) en toen ik thuis kwam sliep hij gewoon en de volgende ochtend vroeg hij of het leuk was en hoe laat ik thuis was, hij heeft dus zeker niet op me liggen wachten :x;)

ts: ik ben benieuwd of je het nu daadwerkelijk hebt uitgesteld?

11. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik denk dat het idd zoiets is dat zijn gsm in een automatische standby gaat. Hij weet het en toch bekijkt hij het niet. Op weg naar mn werk, dan toch nog naar het stadhuis gereden. Ik dacht echt dat hij er ook zou zijn, maar niets minder waar. Wat een teleurstelling. Ik dacht echt dat hij zou vechten voor me. Dat hij me niet naar mn werk ging laten vertrekken,maar neen het was niet zo. Ik kwam daar toe en zag hem niet staan. Ik was serieus ontgocheld. Heb hem dan ook een smsje gestuurd dat ik daar stond en hij niet. Hij reageert wel, maar met zo weinig vuur. Moest mijn geliefde op weg zijn naar zn werk en mij in de kou laten staan, dan zou ik ervoor vechten en als dat niet lukt. Zelfs naar het stadhuis rijden...

Ik kan pas iets laten weten om 17u over hoe en wat. Ik probeer vandaag de dag door te komen...hij zal deze avond veel goed moeten maken. Ik zie hem wel graag, maar ik heb zo mijn grenzen.

12. Dana

Dana Niet meer actief

dus hij is ook nog eens niet op komen dagen? walgelijk! :x

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    wat een rotstreek..

Maar als hij denkt dat je naar je werk gaat dan gaat hij toch niet naar het stadhuis...

Tis wel heel lullig maar misschien moeten jullie dr eerst even rustig over praten.. en kijken of jullie beide het wel willen..

Succes meid!

14. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Hij was er gewoon niet?? Ja dan was ik goed pissig geweest ja.
    Over dat laat thuis komen doe ik niet zo moeilijk, mijn man doet dat ook wel eens. We spreken nooit een tijd af. Wel bel ik altijd nog even voor ik na bed ga. Als hij aangeeft dat het gezellig is weet ik gewoon dat het wat later kan worden. Dat maakt me ook niks uit. Hij onderneemt de dag erna ook gewoon leuke dingen met mij en de jongens, ook als hij een katertje heeft.

Hoop voor je dat hij met een goede uitleg komt waarom hij er niet was

15. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hij had haar dan toch op z'n minst zijn excuses aan kunnen bieden en kunnen zeggen dat hij heel graag met haar wil trouwen? Of kunnen bellen oid toen hij merkte dat ze naar haar werk ging/verdrietig was?

16. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    JA das waar maar dan nog mijn vent staat er ook niet bij stil dat hij mij moet bellen als het later word.. En die van mij is ook nog es zo eigenwijs als ik zeg dat ik ergens anders naar toe ga in plaats van naar de afspraak dat ook hij niet gaat.. Maar goed dat is mijn vent haha..

Tis en blijft balen..

17. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.576
    113
    Ja als jij zonder iets te zeggen naar je werk gaat en daarbij de boodschap geeft om niet te komen en dan vind ik het helemaal niet zo vreemd dat hij ook niet komt.
    Dit soort acties is gewoon niet handig ( ook niet handig van hem dat hij vannacht niet belde hoor!)
    Maar als je iets duidelijk wil maken moet je dat gewoon zeggen en hem bellen is mijn mening.
    Al die indirectie boodschappen naar elkaar maakt het alleen maar verwarrend.
    Gewoon praten dus!!

18. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als hij denkt dat jij naar je werk gaat en niet naar het stadhuis,dan is het denk ik niet gek toch dat hij er niet is???

19. Dana

Dana Niet meer actief

oh ik zie nu pas dat hij dacht dat je niet zou komen, ik denk inderdaad dat jullie eerst even goed moeten praten, alles even tot rust laten komen en dan goed praten.

20. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Als ik het goed begrijp heb jij gezegd dat je niet naar het stadhuis zou gaan en ben je naar je werk gegaan toch?
    Dan vind ik het logisch dat je vriend er ook niet staat! Mannen kunnen jammer genoeg nog altijd niet gedachten lezen, misschien ook maar beter.

Ik snap dat het heel vervelend is, vriendlief had hier een paar jaar geleden ook wel eens een handje van. Kwam hij rustig 3 uur thuis terwijl hij normaal om 24.00 uur thuis is. Daar zijn heel wat kwade woorden over gevallen, ik vind het niet erg dat hij later thuis is maar wel dat hij niks laat weten en ik hem al in een sloot zie liggen... Ben trouwens wel met hem getrouwd!

Deel Deze Pagina