Veel zin om m'n verloofde de deur uit te trappen

Discussie in 'De lounge' gestart door Stephanie20, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Mijn telefoon gaat trouwens ook vaak op stand by hoor! Die van manlief ook, hebben beide een smartfone van Samsung en dan springt die op beginscherm waar je eerst je pincode weer in moet toetsen. Dan krijg je dus ook geen telefoontjes e.d.
    Heel irritant!

2. Purk

Purk Niet meer actief

Hier sluit ik me bij aan (beide delen :) ) mannen snappen onze hints echt niet hoor, hij denkt gewoon zij gaat niet, dus ik ook niet. Dat heb je zelf aangegeven, hij leest niet tussen de regels door wat jij wil, dat zul je hem moeten zeggen. Gewoon even de neuzen weer dezelfde kant op vanavond en gewoon gaan trouwen! Die standby knop, tja ik heb ook een blackberry, die instelling bestaat ja, maar dat doet er niet toe. Meestal zit die knop ook gewoon in het hoofd van mannen: op pad met je vrienden en biertje erbij en ze denken echt nergens meer aan.

3. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Als je vriend geen rekening met je houdt, dan had ik hem ook laten wachten met het stadhuis.

Verder..als hij weet dat jij naar je werk gaat, dan is het logisch dat hij niet naar het stadhuis komt, maar....als hij zo graag met je wilt trouwen, had hij jou wel tegen kunnen houden en proberen te overtuigen om toch te gaan.

4. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    En, hoe is het afgelopen??

5. princess25

princess25 Niet meer actief

Ja, ik kwam ook al bij lezen. Ik hoop in ieder geval goed, maar laat het ons weten!

6. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Eventjes een update:

Gisterenavond thuisgekomen en mij neergezet in de zetel. Even later kwam hij thuis en hebben we een serieuze babbel gehad. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat het echt niet kon (uitgaan, zonder ook maar iets te laten weten). Hij gaf te kennen dat hij het echt wel vergeten was en dat hij er alles zal aan doen om in het vervolg wel aan te denken. Ik heb op mijn beurt hem duidelijk gemaakt dat ik het echt wel beu ben/was dat het steeds weer voorvalt en dat we steeds weer dezelfde discussie voeren.
    Deze ochtend zijn we dan naar het stadhuis geweest om onze uren vast te leggen en het lot was ons echt wel gunstig gezind, want er waren nog geen mensen voor ons geweest. Dus we hebben het uur dat we wilden, ook kunnen vastleggen.

Mijn vriend vertelde me dat hij de ganse dag met een slecht gevoel had rond gelopen en dat hij dat echt niet aangenaam vond. Ergens ben ik blij dat hij nu toch ook eens de gevolgen heeft mogen dragen. En dat hij er niet vanaf kwam met een simpele 'sorry schat' ik doe het nooit meer!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja klote is dat van blackberry. Gebeurd ook wel eens bij mij. Maar niet elke keer, af en toe, 1 keer per maand ofzo.

Deel Deze Pagina