Ik snap er niets van, 16 dagen dpo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1981Mama, 15 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Hello ladies,

Vandaag ben ik (vermoedelijk) 16 dagen dpo, cd38. Testen zijn witter dan wit. Mijn LF duurt normaal 14 dagen. Nu heb ik niet vaak een cyclus, omdat ik pcos heb en clomid gebruik om een eisprong op te wekken... Maar mijn LF was altijd 14dagen daarbij.
    Op cd17 was mijn ei 16mm, en liet mijn bloed zien dat er wel een ei ging springen volgens de doc. Het ei is vermoedelijk dan op cd22 gesprongen (??). Mijn temperatuur heb ik niet goed kunnen bijhouden omdat ik was vergeten een thermometer mee te nemen op vakantie., Maar heb nu 2x gemeten de afgelopen dagen maar tis even hoog als in de eerste 15dagen (geen verhoging?).

Ik ben nog niet ongesteld en heb dus ook geen positieve test. Ook geen kwaaltjes die erop duiden, behalve dat ik moe ben.

Van mijn zoontje testte ik op 13dpo al positief.
    Ik weet het niet meer nu?

2. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Kan zijn dat je ei niet gesprongen is op de verwachte datum. Ik zou eens met de arts bellen. Een bloedtest op progesteron wijst al heel snel uit of er wel of niet een eisprong is geweest.

3. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik denk wel dat het ei gesprongen is want ik word ontzettend insulineresistent van progesteron en heb sinds de vermoedelijke eisprong ontzettend veel insuline nodig (voor mij tekenend voor hoog progesteron)

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Denken = niet zeker weten! Je kunt het wel denken, maar het hoeft helaas absoluut niet zo te zijn......

Je hebt dus op of na dag 22 een echo gehad waardoor je zo zeker weet dat je eisprong op dag 22 geweest moet zijn? Een follikel springt namelijk gemiddeld rond de 21 mm, maar kan dus ook wat later springen! Wellicht zit je dus nog niet eens 16 DPO, maar nog voor je NOD.

5. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    progesteron vandaag geprikt en de uitslag was dat hij kleiner is dan 2.
    Dus hij is of later gesprongen dan gedacht en ik word nog ongesteld binnen enkele dagen (?).
    Of het ei is na 16mm toch weer gekrompen om niet te springen??

6. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Soms springt een ei niet, om dan uiteindelijk weer door het lichaam opgenomen te worden. Als de waarde vd progesteron maar 2 is dan is er geen eisprong geweest, of je staat op t punt om ongesteld te worden.

Deel Deze Pagina