Met dit pakket kom je je zwangerschap wel door! Alles is in goede staat. maten varieren van 36 tot 40. Ik draag normaal maat M en alles paste me goed. Ik kan wat fotos doorsturen. Bieden ex verzendkosten (of ophalen) Broeken Spijkerlegging H&M M Spijkerbroek Prenatal 38 Spijkerbroek Mamalicious 38 Spijkerbroek H&M 40 Spijkerbroek H&M 40 Linnen witte broek Miss Etam 36 Korte zwarte broek Prenatal M Nette zwarte broek (pantalon) Prental M Vest: Zwart knoop vest Miss etam L Zwart vest met blauwe glitter Prenatal M Kort grijs knoop vest (bolero) Prenatal M Top/longsleev/lang model top (bijv voor op legging) : Top paars tinten H&M M Zwarte top, strass steen op mouwenPrenatal M Longsleeve zwart met tekst supermama M Longsleeve grijs Prenatal M Lange top zwart/grijs miss etam L Lange top grijs miss etam M Jurk: Zwarte jurk H&M M Jeans Jurk Benneton XS (maat lijkt niet te kloppen, draagt als M) Rode jurk Promiss M Blouse: Rood geblokte blouse H&M M Rood/wit geblokte blouse mamalicious M Overig: Joggingpak zwart (is onderaan bij de hak aan de binnenkant een beetje kapot daar is niks van te zien) Prenatal M Korte witte rok Prenatal 40 Witte verstevigende buikband Zwarte buikband prenatal Zwarte legging Hema M Aantal voedings bh's zwart en wit