Wat kan het geweest zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door PriscillaV, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi hoi

Even weer een vraag voor de kenners hier. :) Ik moest net plassen en toen ik op de wc zat voelde ik ineens heel duidelijk een klodder/propje eruit komen ik heb meteen gekeken en zag een in de pot een flinke klodder/propje liggen. Tja en ik kon het niet laten om dat te bestuderen ;) heb het met een wc papiertje eruit gehaald en zag dat het wittig/crème was. Voor mijn idee was het stug en kon er niet zo makkelijk draden van trekken, liet snel weer los zeg maar. Het er ook anders uit dan het slijm van gisteren toen kon ik wel draden trekken (had een foto gemaakt en bij het topic vruchtbaarslijm gezet om te vragen of dat vruchtbaarslijm zou kunnen zijn)

Wat zou deze klodder kunnen zijn? Eventueel m'n ei of is deze al geweest omdat het nu stug en wittig/crème was en geen draden kon trekken of zou m'n ei er aan komen? Hoop dat er iemand is die me wat meer kan vertellen

2. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    hm...ik heb wanneer m'n eisprong komt/er is meer van dat doorzichtige slijm (waar je draden van kan trekken, lekkur haha!) en af en toe een klodder maar dan niet in de wc, maar bij afvegen en op 'n inlegkruisje...haha!bij mij is het altijd een teken van EI!!

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ik zeg dus: klussuh!! veel plezier haha!

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik heb het net voor mijn ei besluit te springen. dus ik zou hem nu bespringen;)

5. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Had het nog nooit gehad voelde het er echt heel duidelijk uit 'vallen' voelde net als een dik stolsel/klodder van je menstruatie.

Haha dank je maar zal toch nog moeten wachten met klussen m'n man heeft late dienst is pas 24.00 uur klaar en dan is het hopen dat hij nog zin heeft haha

6. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    De nacht van maandag op dinsdag hebben we nog geklust (om 2.00 uur) stel nou dat mijn man straks geen zin heeft zou ik dan nog zwanger kunnen raken van de afgelopen keer? Mits m'n ei nu echt komt natuurlijk ;)

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat zou kunnen. Zaadcellen leven volgens mij 3 tot 5 dagen en ik had het slijm juist na mijn ei en niet ervoor. Maar goed ik zou het gewoon sowieso vandaag of morgen nog een keer proberen. Mits je de mogelijkheid hebt natuurlijk.

8. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Oké jij dus na je ei. Ik twijfelde echt even want meestal lees je dat je voor je ei helder slijm heb, dat heb ik ook gehad. Maar deze 'klodder' nog nooit heb sinds dat dat eruit is wel een licht zeurend gevoel laag midden in m'n onderbuik.

Blijf nu gewoon wakker toch tie thuis komt en anders inderdaad morgen voor de zekerheid.

Zie bij je banner staan dat je overrijd ben spannend hoor. Weet je al wanneer je een testje ga wagen? Hoop voor je op een mooie posi test

9. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Bij dikker en minder doorzichtig slijm is je ei toch al geweest?

10. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Dat dacht ik dus ook. Ik ga gelijk even kijken op de site :D

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik weet het alleen van mezelf, maar ik denk dat het per persoon verschilt.

12. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ja dat is waar. Nou gisteren niet geklust hoop maar dat het hele goede zwemmers zijn ;) of dat hij vanavond wel wil

Deel Deze Pagina