Hoi natasja geen idee : Denk zelf van niet ben op 9 nov weer voor het eerst (na mk) weer ongi geworden. (was bijna 6 weken) en m'n mk was op 11 okt. anderen zeggen dat het indd door het ontpillen kan zijn? Maar ja als ik 7dec nog niet ongi ben doe ik wel een test jessica
Ik was pas een jaar of 16 ... dus best laat.. maar goed.. we gaan een beetje off topic ( mijn schuld )...
Natasja heb trouwens even de calculator gebruikt en zie dat er bij de 28ste innesteldag staat........... dat is dus vandaag Nou weet het ook niet meer. Maar zoals je misschien bij mij gelezen hebt, was ik ook snel bij m'n dochter. You never know : jessica
Vanacht de halve nacht wakker gelegen door m'n dochter Om 12 uur werdt ze wakker en ging pas weer slapen om kwart voor vier Oke en dan moet je er weer uit om half acht voor je mannetje #-o Maar goed, had toen ik wakker was echt mega pijn aan m'n (.)(.) en superrrr misselijk. En tegen de ochtend dus ook weer! Mijn ventje zei ook al je bent volgens mij weer zwanger hoor zie het aan je buikje(hij had het ook goed van m'n dochter en van m'n miskraam) En terwijl ik hier zit te typen dus ook, nou denk dus echt dat ik deze maand niet ongesteld word! Maar wacht af tot na mijn NOD! Spannend jessica