Hey Hallo, Na veel te zijn afgevallen en een onregelmatige cyclus, deze mnd voor de eerste keer testen gebruikt!! Zaterdag 10 nov, test positief die dag ook geklust! zondag 11 nov test negatief. betekent het dan dat ik die dag me eisprong had? vanaf woensdag 14 nov gevoel hebben dat ik toch echt grotere zwaardere borsten heb, vaker plas dan normaal,en me niet helemaal op en top voel... dond/vrijdag last gehad van steken onderin mijn buik! Nu vandaag een raar gevoel onderin buik(steeds gevoel dat ik moet plassen) kan het niet helemaal het gevoel van 'blaasontsteking' noemen. 29 okt- 3 nov ongi geweest.. zijn dit voortekenen van zwangerschap??
Tja, het kan natuurlijk, maar zegt helaas nog niks. Je lichaam kan je goed voor de gek houden en veel symptomen lijken dan ook nog eens op menstruatie klachten. Als je ovu test de 10e positief was springt je ei binnen twee dagen max. Dat heet als alles goed gaat en je eitje ook inderdaad springt natuurlijk. Er zitten zoveel dingen bij het zwanger worden. Maar, ik duim in ieder geval
spannend hoor hoop het voor je! maar kan zwangerschap voor je nod hetzelfde voelen als ongesteld worden ??
Ja ind ik heb gehoord dat je lichaam je goed voor de gek kan houden... Toch heb ik een paar dingen war ik voorheen geen last van had OF ik heb er toen nooit op gelet Net toevallig sorry voor de smerige woorden ook lichte gele afscheiding tijdens afvegen????? wat zal dat dan weer zijn Meestal heb ik 2 dagen voor mijn ongi last van iets slijm (wit) en buikpijn. als het goed is kan ik woensdag testen (4dagen vroeger) hebben jullie daar ervaring mee??
Volgens mij bestaan er geen vieze woorden op dit forum Ja, ik heb vorige ook getest en negatief. Blijkbaar is geen test goed genoeg om zo vroeg al te testen. Je kan beter wachten tot je overtijd bent. Dan is de teleurstelling ook niet zo groot. Maar ja, ik snap wel dat je al wilt testen. Ik heb het ook gedaan.
Hoi natasha, Ik heb deze klachten zo'n beetje elke maand na mn eisprong en tot nu toe helaas nog niet zwanger. Was er een aantal keren ook haast van overtuigd dat ik zwanger was door al die kwaaltjes. Maar helaas kan je lichaam je ook goed voor de gek houden en lijken veel kwaaltjes van zwanger zijn en naderende menstruatie ook erg op elkaar. Hopelijk komt t bij jou natuurlijk wel omdat je zwanger bent!
Hoi, ik zit een beetje in hetzelfde schuitje....voel me anders dan anders, hoop heel erg dat het zwangerschap is, maar dat wachten he??? Eind 2008 zijn wij na twee jaar, na 1 goede zwangerschap ouders geworden van een zoontje. Voor de tweede ronde gaat het niet vlotter helaas. April 2012 een mk gehad en sindsdien onregelmatige cyclus en zwanger worden wil n iet meer lukken. Nu is afgelopen maand de eisprong gevolgd door de gyneacoloog en dus weet ik dat ik 10 of 11 november mijn eisprong heb gehad. Dat weekend volop geklust. Nu weet ik niet of het is omdat ik het zo graag wil, maar ik heb nu sinds twee dagen vreselijke buikkrampen/steken (zoals ik die nooit vooraf heb bij ongesteldheid) en mijn borsten zijn gevoelig en tepelhof lijkt groter. Overigens was ik de dag na de eisprong in de ochtend misselijk.... Kan ik nu zo snel al deze kwaaltjes hebben of kan dat niet als ikover een dag of 4-5 pas ongesteld moet worden? Groetjes Mama7
Alles kan Mama7, maar zeker weten doe je het niet. Ik voel nu ook vanalles en weet echt niet meer wat ik moet denken... Omdat je zo graag wilt ga je vanalles voelen
Ik zou ergens tussen morgen en zaterdag testen voor en t liefst t langst mogelijk wachten.. Je kunt altijd beter een a twee dagen erbij rekenen voor je ovulatie dag mocht je ei pas na 48 gesprongen zijn en de test kan dat niet garanderen wanneertie precies springt + min 8 tot 10 dagen dpo wachten voor minimale tuurstreepjes mocht je niet teleurgesteld willen worden.. Ik had vooral veel zichtbare aders ooveral op mijn lijf!
Ik ga het testen zolang mogelijk uitstellen maar heb nu vroegtijdige testen besteld(4 dagen) dus kan vanaf morgen.... Donderdag gaan mijn man en ik een weekendje weg, dus neem gewoon de testen mee... Ik heb begrepen dat die steken/buikpijn ook de innesteling kan zijn... hebben meerdere van jullie daar flinke steken door gevoeld en nu zwanger zijn??? het blijft toch spannend he!! Vanacht erge last van gespannen borsten echt pijnlijk soms!
voorgevoel WAS dus juist!!! Ik ben zwanger!! donderdag gestest negatief, vrijdag op toilet hotel dacht ik negatief maar er kwam een heel licht streepje!! zaterdag clear blue test gehald en ja hoor JOEHOE!!!!