Vanmorgen deed ik een zwangerschapstest. Het ging niet helemaal goed. Hij liep niet zo vol zeg maar zo als dat er dan uit ziet.. Maar binnen 5 minuten stond de controle streep er duidelijk en meteen ook het andere streepje. vrij duidelijk.. Ik ga van middag nog maar eens testen maar ik dacht, als de controle streep er staat dan is de test toch gelukt? wat denken jullie? groetjes Tanja
Wil je nu zeggen dat je twee streepjes op je test had? Als je controlestreepje er staat, dan wil het zeggen dat je test correct uitgevoerd is.
Hi meid, Nou veel uitgesproken zin hier: Een streep is een streep dus zwanger! En als de controlestreep er staat betekent dat de test goed is uitgevoerd! Misschien voorbarig, maar ik zeg GEFELICITEERD! Liefs Malina
yep...twee streepjes is zwanger hoor! Maar je mag best nog een test doen hoor. Doe een digi (met zwanger of niet zwanger), dan weet je het zeker! Alvast van harte gefeliciteerd! Liefs Tezzz
Hmmm dat is wel raar.....hij geeft alleen een streep als ie HCG heeft gevonden in je urine... Misschien morgenochtend even met ochtendurine Succes!
Mijn 1e test was positief en de 2e negatief. Maar ik was toch echt zwanger. De volgende dag nog een keer een test gedaan en toen positief! Succes!
Net een test gedaan en was weer negatief.. snap het niet helemaal maar goed als ik vrijdag nog niet ongesteld ben test ik nog eens... wel vreemd...
heb je met cb digitaal getest? er kan namelijk wel verschil van gevoeligheid in de testen zitten! Je houdt het wel spannend hoor
Ik had ook de eerste test positief en de tweede negatief. Gewoon met ochtend urine doen en je weet het zeker Als je na 1 uur alweer naar het toilet gaat kan het zijn dat je te weinig HCG hebt om te testen.
Welke testen had je gebruikt (of heb ik daar overheen gelezen). Mijn eerste test gaf een heel licht streepje (was zo'n matcare test met harde huls). De volgende ochtend deed ik een test met zo'n matcare stripje (zo'n kleintje waar je ook ovutesten van hebt). Daar moest je echt heeeeeeeeeeel goed kijken of je iets zag. Als ik de dag ervoor niet het tweede streepje had gezien dan had ik nu zo goed als niks gezien. De dag erna heb ik met een kruidvattest getest, die schijnen erg gevoelig te zijn. Toen kwam er vrijwel meteen een tweede streep. Dus als ik jou was zou ik over een dag of twee nog eens testen met een andere test. Ik heb trouwens 4 dagen na NOD (14 dagen na ei) een cb digitaal gedaan en daar kwam zwanger op. Deze testen schijnen ook gevoelig te zijn. Succes!