Hallo, Mijn dochter is 12 weken. Sinds een aantal weken gaat het drinken aan de borst lastig. Ze drinkt eerst lekker aan de borst, maar na zo'n 4 min laat ze veel los, en lijkt het of ze krampen heeft. Dan probeert ze weer te gaan drinken, maar na een paar slokjes laat ze weer los, en 'krampt' ze weer en moppert. Al snel lukt het haar helemaal niet meer om te drinken. Maar ik weet zeker dat ze dan nog wel honger heeft. Iets zit haar in de weg. Dan wissel ik naar de andere borst, en dan drinkt ze eerst weer lekker, en dan begint het weer van voor af aan. Net alsof de dikkere melk moeilijk gaat. De arts van het consultatiebureau maakt zich nergens druk om, want ze groeit goed, en is niet uitgedroogd ofzo. Toen ik bij de huisarts was, heb ik er ook naar gevraagd, maar heeft niest aan haar kunnen merken. (Geen problemen met de darmen ofzo) Ook is ze bij de osteopaat geweest, maar die wist het ook niet meer. Ik vind dit heel frustrerend, voor haar en voor mij. Ik hoop dat dit misschien herkenbaar is? Zou het zo graag anders zien! Alvast bedankt voor de reactie! Gr Maria
Het eerste wat in mij opkomt is spruw: zie je ergens iets (van heel klein stipje tot veel witte plekken) op kaak, tong, gehemelte?
Hallo Annemarie, Het is zeker weten geen spruw. Niets te zien in haar mondje. Is uitgesloten door de CB arts.
Dan zou ik denk ik toch even iemand (LK) mee laten kijken, ik vind het te lastig om er verder iets van te kunnen maken. Het klinkt te onrustig om niets mee te doen (snap dat je er ook niet blij van wordt) Bij spruw is het soms een ieniemienie klein stipje die toch enorme klachten veroorzaakt..... gluur nog eens in haar mond als ze gaapt