Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Ik kan niet kiezen uit de namen Veerle of Fenna. Fenna heb ik uit het programma Moordvrouw en Veerle is een typisch vlaamse naam wat daar al ouderwets is en hier een beetje begint te komen. Nu is mijn opa oorspronkelijk Belgisch dus dat vind ik ook wel weer mooi. HELLUP haha
Fenna vind ik het mooist En toen ik de betekenis zag van Veerle ging ik twijfelen (reizende strijdster) - maar na verder gekeken te hebben naar Fenna (witte, eerlijk) vond ik daar ook meermalen de betekenis: Moedige beschermster bij - en dat vind ik dan ook weer nét mooier dan de betekenis van Veerle.
Fenna!!!!!!!! Vind Veerle niets, maar ik ben beinvloed door een vervelend kind hier in de buurt haha.
Al komt Veerle misschien ook (weer) een beetje in, hoor ik toch wel veel Fenna's om me heen. Buiten dat vind ik het allebei wel leuke namen, maar Veerle gewoon veel leuker succes met kiezen
Leuk al jullie meningen. De meeste gaan toch voor Veerle, ligt idd iets moeilijker in de mond en heeft ook een iets mindere betekenis dan Fenna alleen het Belgie verhaal trekt me dan weer heel erg vanwege mijn achtergrond en mijn lievelings opa......pfff vind het echt heel moeilijk. Ik hoop op nog wat reacties.
Ook ik vind Veerle toch leuker, schattiger maar het kan ook stoer zijn! Fenna leuk, maar voor mij iets té gewoontjes. Veerle is naar mijn gevoel toch net wat specialer!