op 1 augustus 2014 verwachten wij ons 4e kindje , we hebben al 2 dochters Isabel van bijna 10 , Veerle van 4 & Vincent van 4! ook weten we wat we krijgen , Een JONGEN.!!! natuurlijk zijn we blij , 2 dochters en dadelijk 2 zonen deze namen vinden we zelf mooi Ivan , Mick , Lucas , Sander , Wesley of Steven , mijn ouders vinden de namen totaal niet passen bij Isabel , Veerle & Vincent ! maar als ze dan echt moesten kiezen zouden ze Ivan doen... onze inspiratie is eigenlijk een beetje op , we weten geen leuke namen meer... , tuurlijk moeten de namen bij onze andere 3 kindjes passen. we hebben nog even de tijd dus zoeken kan zeker !! hebben jullie leuke namen ? of vinden jullie 1 van die namen het leukste? graag willen we het weten Groetjess
Ik vind Lucas heel leuk! (staat ook op mijn lijstje ) Verder vind ik dat alle namen, behalve Wesley, prima bij de overige namen passen hoor!
Lucas vind ik mooi, en past erbij. Andere opties: Isabel , Veerle, Vincent & Hugo Isabel , Veerle, Vincent & Wout Isabel , Veerle, Vincent & Jelmer Isabel , Veerle, Vincent & Sven
Victor misschien? Jens Sjors Jules Ik vind Ivan verschrikkelijk en Mick gewoon niet mooi, Sander,Steven en Wesley zwaar passé en Lucas te veel voorkomend en een beetje suf..
op 1 augustus 2014 verwachten wij ons 4e kindje , we hebben al 2 dochters Isabel van bijna 10 , Veerle van 4 & Vincent van 4! ook weten we wat we krijgen , Een JONGEN.!!! natuurlijk zijn we blij , 2 dochters en dadelijk 2 zonen Ivan , Mick , Lucas , Sander , Wesley of Steven , mijn ouders vinden de namen totaal niet passen bij Isabel , Veerle & Vincent ! maar als ze dan echt moesten kiezen zouden ze Ivan doen... -------------------------- Isabel, Veerle, Vincent en Lucas Isabel, Veerle, Vincent en Sander Deze 2 vind ik het mooist bij de andere namen passen. Isabel, Veerle, Vincent en Ivan Ook wel, maar iets minder passend. Zelfde geldt voor.. Isabel, Veerle, Vincent en Mick Het kan wel, maar vind het ander soort namen. En Wesley en Steven vind ik persoonlijk niks.
Los van het feit dat ik Lucas echt een super mooie naam vind past hij ook nog eens goed bij de namen van je oudere kinderen
Ivan, leuk en stoer en wat ik zelf een leuk bijpassend detail vind.. Isabel heeft een I vooraan.. Veerle en Vincent beide een V en dan Ivan weer een I netals Isabel! Daarnaast vind ik het ook de leukste naam uit jullie rijtje! Krachtig!
dankjewel allemaal. wij vinden het zelf ook leuker als ons zoontje een naam met de I krijgt , ook vanwege we nu al 2 kinderen hebben met de lekker V aan het begin! We twijfelen nu erg tussen de namen : Ivan en lucas! Gelukkig hebben we nog de tijd tot ons zoontje komt
Lucas, ik vind Ivan niet helemaal in het rijtje passen. Het klinkt korter dan de andere namen. Het is wel net zo lang als Veerle, Vincent qua lettergrepen maar toch...