Hoi allemaal, Onze dochter heet Femke. Welke namen (jongen en meisje) vinden jullie hier goed bij passen? Wij komen er niet uit...
Nienke Hannah Mirthe Eva Marthe Ilse Diede Lieke Lisa Anne Thijs Jelte Hugo Siem Sjoerd Tim Abel Laurens Mats Sam
Oeh, ik vind Femke zo'n leuke naam Hier wat Friese ideetjes voor erbij! Broertje Berre Ese Feie Helmer Hidde Imme Jelger, Jeljer Jelle Jelmer Jelt, Jelte Jerre Jibbe Jilles Jimme Jip Jippe Jisse Jorrit Jurre, Jorre Keije Nanne Nisse Onne, Onno Pelle Rein Rense Rien, Rienk Rink Rinke Rinse Ronne Seppe Siebe Sietse / Sytse / Sietze / Sytze Sil Teije / Tije Tibbe, Tiebe Wessel Wibe / Wiebe Wibo Wietse / Wytse / Wietze / Wytze Wybren / Wiebren Zusje Aafje Anne Bernou Elke, Elka Elske Ese, Esa Hieke Iesel Imma Ise / Ize Jeldau / Jeldou Jelske Jeltje, Jeltsje Jetske Jette, Jetta Jildou / Jildau Jilke, Jilkje Jille Jilske Jinke, Jinske Jinne Jiske Jitte, Jitta Jotte Leenke Lieke Limme Meie / Meije Mena Mynke, Mynje Nanna Nienke / Nynke Renske, Rinske Rikst / Rixt, Rixte Saske, Sasse Selle, Sille Siene, Sinne Sietske / Sytske Silke Teske Tjitske Welmoed Wiebke / Wybke / Wypke / Wiepke Wiep / Wieb Wytske / Wietske Yfke Ynke, Ynske
Femke en... - Janne - Loes - Karlijn Femke en... - Bas - Tom - Lucas Ik denk eigenlijk dat je heel veel kanten op kunt. Leuke naam trouwens Femke!
Hier ook een femke de jongste van het stel haar broers heten jarno en milan haar zus lotte. tim en sophie vind ik ermook leuk bijmpassen of daphne
Wow wat veel namen hebben jullie al geopperd! Dankjewel! Met Femke kunnen we inderdaad veel kanten op....Luxe probleempje dus Ik zie er veel leuke tussen staan, maar de echte "ja dit is het", die vinden we maar niet. Maar misschien is dat ook wel niet realistisch en moeten we wat namen " uitproberen" Hoe was dat bij jullie kinderen? Had de naam meteen een "wowfactor" of moesten jullie wennen? Bij Femke had ik dat eigenlijk wel, die wow... Mijn man moest wel even wennen, maar is er achteraf nog steeds erg blij met de keuze
F.emke en G.ijs (zo heten mijn kinderen ) krijgen altijd hele leuke complimenten erover dat ze het zo geweldig vinden Wij vinden het gewoon 2 hele leuke namen!
Ik had ook de wowfactor hoor, dus daar zou ik wel naar verder zoeken! Het lijkt me ook onwijs lastig om dat nog een keer te vinden hihi. Wat ik wel leuk vind: Femke en Abel Femke en Ramon Femke en Julian Femke en Hidde Femke en Thomas Femke en Daan (echt leuk ) Femke en Thijs Femke en Nina Femke en Marije Femke en Pauline Femke en Vera Femke en Carlijn
Femke & Sanne Femke & Lotte Femke & Jasmijn Femke & Anne Femke en Lize Femke en Isa Femke en Benthe Femke en Dahné Femke en Eva Femke en Hannah Femke en Julia /Julie Femke en Kyra Femke en Lana Femke en Mila Femke en Nena / nina Femke en Olivia Femke en Riva Femke en Ziva / Liva