Me man en ik komen maar niet op 1 lijn. Voor nu hebben we de naam voor onze zoon vast staan. Wat vinden jullie van Taylor? Onze zoon heet j.u.l.i.a.n. en onze dochter heet l.i.z.z.y.
Ik vind de 2 namen van je andere kinderen niet zo bij de naam Taylor passen! Ik vind J en L meer zachtaardig en Taylor wat harder! Op zich vind ik de naam niet onaardig... Succes met kiezen!!
Nee, ik vind het niet bij de andere namen passen. Ik vind Taylor ook echt een Engelse meisjesnaam en de namen van je kinderen zelfs een beetje Nederlandse hockeynamen
Taylor is een unisex naam al zullen veel mensen het nu waarschijnlijk matchen met Taylor Swift omdat zij nu bekend is Ik ken Taylor daarentegen van Taylor Lautner (acteur)
Ik vind het juist wel bij de andere twee namen passen!! Alle drie een beetje een Amerikaanse klank. En ik denk ook aan Taylor Lautner. Overigens vind ik het sowieso een jongensnaam. Dat Taylor Swift zo heet vind ik stoer, maar hetzelfde als in Nederland Robin, Renee enz. Gewoon doen!
Ik neem aan dat J.ulian word uitgesproken als Djuli-en? Dan vind ik Taylor er wel bijpassen! Ik vind het ook wel leuk, leuker dan Tyler die ik wat vaker hoor.
Nee, ik vind het niet zo heel leuk bij elkaar. Het is uniseks, maar voor mij meer een meidennaam. Vanwege Taylor Swift.
Nee het past niet bij elkaar maar ondanks dat vind ik het ook geen leuke naam. Te Amerikaans. Vind het ook meer voor een meisje ondanks dat het unisex is.
Als Julian ook Amerikaans word uitgesproken vind ik het heel leuk! Anders mwah.. En niet bij elkaar passen, na een paar jaar is iedereen het altijd zo gewend dus dan past het wel
Ik vind ze alledrie heel goed bij elkaar passen! Alledrie engelse namen. Alleen vind ik Taylor wat lastiger uit te spreken voor mij dan. Teejler? Of teejlor?
Ik vind t zelf ook moeilijk uit te spreken maar wel een mooie naam ik zelf zou eerder voor Tyler gaan zoals eerder genoemd ook maar vind Taylor ook echt wel mooi
Spreek uit als tee-lur en niet tee-lor. De namen van onze andere kids spreken we ook engels/amerikaans uit. Daarom denk ik dat een andere "taal" naam juist niet zal staan (bijv. Thijs te nederlands en Marcelino te italiaans etc).
Tyler ook aan gedacht, maar ik vind Tyler te hard. Tij-lur of tee-lur. Vind Taylor (tee-lur) toch zachter klinken
Ik vind het juist eerder een jongensnaam als je er dan een geslacht aan moet passen, maar dat komt waarschijnlijk door step up 😜 Leuke naam gewoon doen
Mwah. Past wel ok bij de andere namen, maar vind het toch meer een meisjesnaam (Taylor Swift, Taylor uit the Bold and the Beautiful). Alhoewel het mij aan de andere kant direct aan sailor doet denken haha. Tyler zou ik dan inderdaad mooier vinden en gewoon duidelijk voor een jongen