vagina ruikt anders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angel86, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel86

angel86 Actief lid

12 apr 2010
    179
    1
    0
    ik heb al paar dagen dat mijn vagina anders ruikt nie vies ofzo ma sterker,hebbe meer vrouwen die zwanger zijn dat?ik heb ff op google gekeke en daar stond dat veel vrouwen die zwanger zijn daar last van hebben..
    ik weet zaterdag pas of ik ongesteld word ofniet dus ik ben echt benieuwd..(ik weet dus nie of ik zwanger ben )
    kan geen geslachtziekte hebbe want ik heb vaginisme dus :(

2. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hoi Angel,

Wat voor geur is het dan precies?? Beetje zurig, of dat juist niet??
    Ik denk nl altijd als het wat zurig is je meteen niet zwanger bent, omdat ik zo'n onzekere muts ben, terwijl ik in mijn achterhoofd weet dat de afscheiding juist wat zurig moet zijn om de vagina schoon te houden!!
    Ben benieuwd wat voor geur je bedoeld??

XXX

3. angel86

angel86 Actief lid

12 apr 2010
    179
    1
    0
    hoi,

nee niet zuurig kan het nie goed uitleggen eik :$

xxx

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Is je afscheiding ook anders qua textuur en/of kleur? Heb je ook jeuk? Want dan zou het kunnen dat je een vaginale schimmelinfectie hebt. Maar ik geloof dat je 'klimaat' down-under zelfs beinvloed kan worden door wat je eet, dus misschien heeft dat er wel mee te maken?

5. angel86

angel86 Actief lid

12 apr 2010
    179
    1
    0
    ik heb geen afscheiding...dus kweet het ook nie heb dit nog nooit mee gemaakt

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Als je er verder geen 'last' van hebt dus qua jeuk of dat je gekke afscheiding krijgt, dan zou ik het nog ff aankijken..

7. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    De zuurtegraad van je vagina verandert wanneer je zwanger bent, waardoor je meer kans hebt op schimmels of ontstekingen, wat dan weer een andere geur veroorzaakt. Heb dit ook gehad tijdens mijn zwangerschap, maar niet zo vroeg (+/- 20 weken).

8. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

24 sep 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    Dit vat ik even niet.. je hebt vaginisme dus je kunt geen soa hebben? Maar je kunt wel zwanger zijn via de normale weg?

Je kunt toch gewoon een soa krijgen van je vriend? mocht hij bijvoorbeeld onbeschermde sex hebben gehad met een ander dan jou?

9. angel86

angel86 Actief lid

12 apr 2010
    179
    1
    0
    @ mama van mike..ik wij doen met spuitjes proberen zwanger te raken dus ik kan niet gepenentreerd worden snapje?

10. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi Angel!
    Als je zwanger bent ga je ook veel beter ruiken.
    Dus wie weer is de geur niet sterker, maar ruik jij het gewoon beter?
    Weet je inmiddels al of je zwanger bent?

11. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

Ik heb een schimmelinfectie met 8 weken zwangerschap gehad..
    Hoop het niet meer te krijgen pff ging door de grond van de pijn.

Sterkte met je vaginisme Angel :( dat is geen pretje

12. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Huh???
    Maar soa's kun je juist krijgen als je in contact komt met sperma. of dit nu door penetratie is of spuitjes... is toch zelfde effect???

of ben ik nu dom????

13. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik kan niet zeggen dat mijn vagina anders is gaan ruiken maar merk wel dat ik andere afscheiding heb... Wateriger en meer dan anders... Ook last van een beetje branderig gevoel... Vandaag urine ingeleverd bij de huisarts maar geen blaasontsteking... Zou het misschien kunnen duiden op een zwangerschap? BEn erg benieuwd waar het vandaan komt...

14. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

24 sep 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    Volgens mij zit een SOA juist in sperma... al komt het uit een spuitje :(:(:(

Deel Deze Pagina