veertig plus of min

Discussion in 'Zwanger worden' started by gemma, Aug 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gemma

gemma Actief lid

Jun 2, 2006
    137
    0
    0
    Duitsland
    Zit op mijn 10e cyclusdag en heb vandaag een echo gehad 1eitje van 15mm donderdag weer terug voor de pct test.Dat is een test die na de samenleving wordt gedaan voor te kijken of het baarmoederslijm goed doorgankelijk is voor het zaad,kan je vergelijken met een uitstrijkje.Dus deze week heb ik mijn eisprong,dat wordt sporten hahah

groetjes gemma ;)

2. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

veel plezier met het sporten gemma! hoop dat donderdag alles goed is.... en eitje en zaadje elkaar eindelijk vinden.

3. Diana

Diana Bekend lid

Jun 27, 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    tja ladies vrouwen :rolleyes: kan soms wel begrijpen dat mannen ons niet snappen ;)

@ingiemoppie, thanks :) , pfff is altijd lang zitten op dat wachtbankje, krijg altijd pijn aan de bibse :)
    Maar eh ik wil je niet gek maken maar bij mij als de (.)(.) uit bh ploppen dan was het raak, gelijk een cupje groter
    Ik hoop het voor je meis, blijf duimen ;)

@jorinda40, hier ook ronde 3, heb gelukkig niks te klagen na curretage ongi-klokje tikt op tijd hiero...
    Moge ronde 3 voor ons een vruchtbare ronde worden (vorige 2 zwangerschappen was het beide raak in ronde 3 :confused: ) dus wie weet

@Gemma, sport erop los meid zou ik zeggen, ben benieuwd naar de uitslag, hopelijk de jackpot ;)

liefs

Share This Page