veertig plus of min

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gemma, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hai allemaal

Ook ik 42 jr en mn vriend 34 jr willen nog graag een kleintje heb 2 kids uit een vorige relatie van 15jr en 20 jr en natuurlijk hopen we op een klein wondertje van ons samen na een 5 uur durende hersteloperatie in groningen eindelijk het groene licht gekregen na 6 wk rust nu al 3x weer mn maanstonden normaal weer gehad dus nu op na de eisprong en wie weet brengt de maand sept ons geluk ben 01 sept ongi geworden dus kan weer beginnen met temperaturen vanmorgen gemeten en was nu 36'9 daarvoor steeds hoog 37'2 dus nu maar weer afwachten

zou leuk zijn als we elkaar een beetje op de hoogte houden van dit wonderlijk gebeuren allemaal
    wens iedereen dan ooksu6

liefs kaley

2. winnie89

winnie89 Actief lid

19 mei 2006
    107
    0
    0
    Hoi meiden,

FF een vraagje van mij, vandaag is mijn NOD dag. en nog steeds geen krampies van ongi voortekens ofzo. Ik heb naar mijn idee een geregelt ongi periode. vanaf het begin eigenlijk al, met uitzondering 1x in juli maar daarna gewoon weer 27 dagen. Nu is het dus dag 28 en nog steeds niets, zou ik gewoon wat later ongi worden of hopen jullie net als ik dat ik helemaal niet meer ongi wordt, zoja wanneer zo ik kunnen testen?

Ik hoop het, ben sinds begin april gestopt en gelijk een mooie cyclus opgebouwd.

Ik duim heel hard dat de :evil: wegblijven en het eitje de juiste weg heeft bewandeld deze mnd :)

gr winnie89

3. Niet meer actief

hoi ik ben 36 en heb 1 mooie dochter maar we willen er graag voor haar een broertje of zusje bij Het is wel leuk te lezen dat er meer oudere moeders of aanst. moeders zijn.
    Ik heb op dit moment last van allerlei kwaaltjes maar het zal wel met de eisprong te maken hebben!! We hebben een beetje te vroeg geklust volgens mij :) zo ongeveer 5 dagen voor de eisprong,dus het zullen geen zwangerschaps verschijnselen zijn ;) Maar we wachten rustig af!!

groetjes hielkje

4. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    @kaley, spannend hoor ;) ik zou zeggen klusser de klus :)
    hou ons op de hoogte met hopelijk vooral goed nieuws

@winnie89, heb je vraag per ongeluk bij verkeerde onderwerp gepost :(:
    Je lijkt me nog jong als je bouwjaar 89 bent ;) Maakt niet uit hoor bent hartelijk welkom :)
    ik hoop in ieder geval dat de :evil: :evil: wegblijven, ik ben niet zo'n test expert :oops: Maar als je zo'n mooie regelmatige cyclus hebt zou je er een testje tegen aan kunnen gooien ;)
    Laat het ons dan wel even weten

@hielkje36, zou zeggen nog maar eens klussen als je ei voelt aankomen ben je nog niet te laat ;)

liefs

5. Niet meer actief

Hai

Ik ben 36, mijn vriend is 30 en wij zijn bezig voor het eerste kindje.

Aoife

6. winnie89

winnie89 Actief lid

19 mei 2006
    107
    0
    0
    Hoi diana, ik ben niet vh bouwjr 89 maar 69 ;) hihi. Ik heb niet bij het verkeerde onderwerp gepost. Maar ik ga proberen indien ik het volhhou eind vd wk testen als de :evil: wegblijven. Tot nu altijd me ongi keurig op tijd gemid. 27 en 1 x 28 dagen gehad.
    Zodra ik het weet gooi ik het zeker in dit forum. Ben net zo nieuwsgierig als jullie :p

7. bipi

bipi Lid

28 aug 2006
    84
    0
    0
    Hai meiden

Ben net 35 en mijn man 30 en we zijn voor de eerste bezig.
    Veel succes allemaal, zal voor iedereen duimen

8. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    :oops: Winnie, mijn foutje dan, veel meiden zetten hun bouwjaar achter de naam als er geen leeftijd bij staat, hahaha zou een zijn 20 jaar jonger, goed geprobeert toch ;)

tja ik weet het moeilijk he wachten, vandaag lagen 2 testen te branden in de kast :( Kon het niet laten, dus negatief :confused:
    We wachten weer af wanneer de :evil: :evil: zich melden, ik voel ze in ieder geval niet

liefs

9. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    :) hier nog 1 uit bouwjaar 69 ;)
    En als ik heel eerlijk ben, voel ik me leeftijd aardig hijgen achter in mijn nek :cry:

10. winnie89

winnie89 Actief lid

19 mei 2006
    107
    0
    0
    geef niks diana, ja ik weet het wachten is moeilijk, maar ik probeer het toch mijn mannetje wil bij de test aanwezig zijn, en dat kan richting het weekend pas, is voor hem net zo spannend als voor mij. Zie dat het voor jouw ook heel spannend wordt, probeer nou ff door te zetten na die 2 dagen en dan duimmmmmen we alle op een pos. test voor je.

En mussie snap helemaal wat je bedoeld, daarom hopen we iedere mdn maar weer opnw, en onze vingers duimen wat af he. Ze wordt er doorgedraaid van hihi. Nou jij ook suc6

gr winnie89 ( ps 89 staat voor me huisnr en winnie zo heet me poes van 8jr)

11. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga voor jullie allemaal heel hard duimen dat het bingo is ;)
    Liefs, mussie

12. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

ja Diana, ik heb zelf nog geen kinderen, maar mijn man heeft er al 3 uit zijn eerste huwelijk.
    Hij wil dolgraag met mij ook een kindje (en ik gelukkig ook). Vandaar dat we het proberen.

Ik heb vandaag niet alles bijgelezen (beetje druk gehad op het werk en nu heel moe). Maar wilde wel even zeggen, dat ik voor ons allen heel hard duim!!!!

13. Niet meer actief

Hoi meiden,

Mag ik vragen hoe oud/jong jullie hubby's zijn en hoe die er tegenover staan?
    Mijn hubby word 40 en is bang dat ie dan te oud is als vader, het lijkt hem ook geweldig alleen een klein stemmetje in zijn hoofd vraagt hem steeds of hij dan al niet te oud is om op z'n 40e of 41e of 42e nog papa te worden.

Ben benieuwd naar jullie reacties!

14. winnie89

winnie89 Actief lid

19 mei 2006
    107
    0
    0
    Hoi Nies, Mijn mannetje Wordt in dec, 44 en vind het hartstikke leuk als hij weer vader wordt, hij heeft namelijk al een zoon van bijn 12 uit een eerder huwelijk. Wij zijn 14 sept 5 jr getrouwd dus zou een leuk kadootje zijn. Ik vertelde hem vandaag dat we nog steeds geen ongi zien, en hij reageerde van Yes, heel voorzichtig natuurlijk want je weet niet hoe het loopt, als de test pos blijkt te zijn eind vd wk. we gaan de vanuit de de duiveltjes niet meer komen,

gr winnie89

15. Niet meer actief

Hoi Winnie,

Nou dat zou natuurlijk te gek zijn!!

En wat leuk dat je man er zo positief mee bezig is.

Mijn man zit gewoon met een kleine twijfel, het lijkt hem wel weer helemaal super zo'n kleintje hoor!
    Alleen ja,...twijfel over z'n leeftijd.Ben ik dan niet te oud om dit te doen en dat te doen....En als de kleine dan 10 is ben ik 50 en dan kan ik misschien niet meer voetballen of andere sportieve dingen doen...

Aan de andere kant kan ie ook weer wegdromen als ie de kleine van vrienden van ons ziet, zij hebben pas een dochtertje gekregen en daar smelt ie helemaal van...

Mijn man heeft ook al een dochter van 7 uit een eerdere relatie, ik heb een zoon 11 uit een eerdere relatie en we hebben samen een zoon van 4 .
    Ik zie dat wel zitten hoor, zo'n eettafel vol kinderen ;)

Ik duim voor je meis, hopen dat die menstruatie weg blijft!!!

Liefs Nies

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Mijn hubbie is 31 en ik ben 39...ik heb een groen blaadje dus.. :)
    Ik heb al een zoon van 13 uit een eerdere relatie, maar mijn lief heeft nog geen kinderen...
    Dus het lijkt me mieters om er eentje van ons samen te hebben.
    Maar voorlopig blijft het nog bij dromen...

17. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi meiden,

Ik word 19 sept 40 en mijn hubbie is 44.
    Hij werd de eerste keer vader toen hij 40 was en ik dus 36. Hubbie had toen ontzettende twijfels, ben ik te oud??? wil ik wel etc etc... maar de dag dat ons kindje geboren is, is dat als sneeuw voor de zon verdwenen. Zijn zoon is echt alles, je voelt je eigenlijk een stuk jonger, je leven begint opnieuw :) . Zouden nooit meer anders willen :D
    We waren beide ontzettend blij met de tweede zwangerschap, beide 4 jaar ouder, maar helaas mocht niet zo zijn, zou vandaag op de helft zijn, das weer ff slikken :cry:

Nu hoop ik dat ik een leuk kadootje voor mijn verjaardag krijg net als hij toen hij 40 werd ;)

Ik duim ook voor jullie allemaal, hopelijk krijgen we geen duim rsi van al dat draaien hahhaha :)

@winnie, voor jou is het wel heeeeel spannend, ben ontzettend benieuwd

liefs

18. Niet meer actief

hoi allemaal

mijn man wordt 41 en ik wordt 37 en we hebben een dochter van 3.5 jaar
    en nu hebben we besloten voor een tweede kindje te gaan.
    Maar ik heb wel voor mezelf zoiets van als 38 ben en er is nog geen tweede bij dan laat ik het erbij. Ik vind nu eigenlijk het risico al best groot
    Maar ik kan me wel voorstellen als je nog geen kinderen hebt of een nieuwe partner tegen bent gekomen dat je er voor gaat!

Hielkje

19. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

héhé, ik was ter weer een keer...

Mijn hubbie is een jaartje jonger dan ik en hij is net zo dolenthousiast voor zijn 4e bezig, als ik voor mijn eerste. Ik krijg het gevoel dat ie het deze keer meer geniet (maar kan inbeelding zijn)...

Deze maand hele rare maand. De eerste keer tempen had ik eisprong (volgens ff) op dag 12, de maand erop op dag 16. En deze maand..... nog nada, noppes, niets... strange...

Maar goed, ik voor de lol toch maar die midstreams getest en die geven ook netjes neg. aan. Misschien heb ik dit keer een laat eitje... Voel nl. wel meer slijm opkomen nu.

Ach.... heb het gelukkig even te druk op het werk, zodat ik er niet teveel over nadenk. En hubbie en ik klussen aardig door, dus mocht het een late zijn, wie weet.

Hey SandraK, jij hebt echt en groen blaadje. Leuk..... Dat zie je niet vaak. Dat zou echt te tof zijn als jullie samen ook een kleintje kregen.

Maar dat geldt voor iedereen. Ik ben benieuwd wie van dit clubje als eerste kan gaan melden....

20. Niet meer actief

Hoe vind je je zoon het dat hij er misschien een broertje of zusje bij krijgt?Of weet hij nog van niks?
    Mijn oudste zegt altijd, nee hoor, hoeft niet, heb aan 1 broertje wel genoeg hahaha!

Deel Deze Pagina