hoi meiden, Heb net een termijn echo afspraak gemaakt, in de avond omdat me mannetje er natuurlijk bij wilt zijn. maar dit is bij een particulier echo bureau. daar moet ik mijn echo betalen en krijg ik via de Agis weer terug.Mijn volgende echo kan ik toch gewoon in het ziekenhuis laten maken. heb geen zin om telkens vooraf te betalen en dan wachten totdat de Agis gaat betalen. Hoe werkt dat als je een afspraak wilt maken in het ziekenhuis? liefs winnie89
hoi meiden aller eerst hartelijk gefeliciteerd winnie,hoop dat ik je snel mag volgen @diana hoe is het met jouw ben een tijdje niet meer op internet geweest zijn gewisseld van provider en lag er zo een tijdje uit met internet heb zelf afgelopen weekend mijn klusweekend gehad nu maar weer afwachten groetjes gemma
Hallo allemaal, ik zag deze rubriek nog niet. Leuk. Ik hoor ook bij de andere dertigers in het forum, maar vind het ook leuk om hier te komen posten. Ik ben bijna 38 (nog 2 en een halve week) en ik ga voor mijn 1e en hubbie voor zijn 4e (hihihihi)... Winnie: van harte gefeliciteerd. (en nu ga ik even teruglezen)
@winnie, volgens mij krijg je van de VK een briefje mee om een echo te laten maken in het ziekenhuis, tenminste zo ging het bij mijn eerste keer. Nu heb ik zelf een afspraak gemaakt bij de gyn omdat ik wist bij welke ik moest zijn omdat ik voorheen al onderzoeken heb laten doen bij hem nav zwangerschapsvergiftiging. @Gemma, tja inderdaad was je even kwijt. Het gaat redelijk tot goed, zitten nu in de 2 echte ronde na de mk en de heavy klusdagen. Hopen dat deze ronde raak is En met jou, nog nieuws?, help ben de draad kwijt, gelukt: : of nog afwachten???, vergeef me ik weet het niet meer precies maar het was in Sittard, oh wat erg, zijn zo veel meiden erbij gekomen ben de tel kwijt want ook ik heb weer een jaar op de teller erbij liefs
ja we worden allemaal een dagje ouder zo te lezen hahah zit ook in de tweede ronde na mijn miskraam heb net mijn klusweekend achter de rug en nu maar afwachten moet me bij een eventuele menstruatie weer melden op mijn 10e cyclusdag voor bloed te prikken en een PCT test willen kijken hoe goed doorgankelijk mijn baarmoederslijm is voor het zaad,dus afwachten mar weer he groetjes gemma
Hallo meiden, Hoe is het vandaag bij jullie? Buiten schijnt de zon..... heerlijk nazomer weer. Mijn laatste werkdag voor deze week. Morgen zijn mijn ouders 39 jaar getrouwd... allemaal leuke dingen in het vooruitzicht. (maakt het wachten makkelijk!!! Van het weekend weer testen!)
hai allemaal ja buiten is idd heerlijk weer vanmorgen mn borsten gechecked en allemaal blauwe aders en in mn urine witte vlokjes en kreeg van het pendel team goed nieuws nu nog hopen dat het inderdaad waar is ben inwendig toch wel een beetje blij omdat ik wel het gevoel zelf heb dat het nu deze x raak is maar ja nog 3 dg wachten dan kan ik volgens predictor testen maandag 25 sept liefs kaley pende uitslag NU zwanger van jongen
hoi ingrid ook hier in het zuiden schijnt het zonnetje heerlijk,hoop voor je dat in het weekend voor jullie het zonnetje 8) in huis schijnt,met de test hahah groetjes gemma
hey gemma ja hoop ik ook echt kan geeneens wachten nu hahaha denk toch dat ik morgen wel een test vast in huis haal en dan zaterdag en maandag testen denk ik hahah weet het is misschien nog te vroeg maar mijn hoofd kent momenteel maar 1 woord baby baby hahaha sorry liefs kaley
kaley hoop dat je uitslag positief is zijn altijd spannende dagen he. Ik ga op zo een dagen veel naar de wc en ben altijd opgelucht als er nog geen bloed te zien is,maar toch weer kwam op een gegeven moment groetjes gemma
hey gemma nee dat heb ik helemaal niet en heb ook niet het gevoel wat ik vorige keren had toen ik mijn ongi kon verwachten voel nu andere dingen heb zelf heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben maar dat gevoel zegt natuurlijk niks en veel plassen moet ik wel en pijnelijke borsten sinds 2 dg en blauwe aders heel erg en veel en dikke ook ook nog nooit eerder gehad en heb steekjes links in mn baarmoeder of eileider hahah liefs kaley
hoi kaley hoort zich allemaal goed aan hahah,heb je trouwens al kinderen of is dit je eerste heb zelf twee kinderen een jongen van14 en een meisje van 7 ga nu voor een derde maar wil niet echt vlotten groetjes gemma
hey gemma ja hoort ook goed nu nog de bevestiging hahaha ja heb al 2 kinderen uit een vorige relatie een jongen 20 jr en het huis al uit en een meid van 15 is aan het puberen hahaha en wat ze zeggen he 3x is scheepsrecht dus laten we het hopen liefs kaley
ik ga voor de 1e, hubbie voor zijn 4e (eigenlijk 5e, maar exvrouw had keer mk gehad). sinds gisteren het gevoel dat ik mega boobies heb. (nu zijn ze al niet klein met maat C/D, maar mijn bloes zit nu strak over mijn borsten). Of zou ik de bloes te heet gewassen hebben? Mijn decolleté wordt wel mooi hierdoor
hahahaha ingrid zo'n gevoel heb ik dus ook dat mn boobies anders zijn ineens of ik wil ze graag anders kan ook nog moeten afwachten denk ik zaterdag zou ik kunnen testen maar of ik het doe twijfel nog hahahah
Nou kunnen het ook nog die steekmuggen van vannacht zijn geweest hoor. ik heb zo'n 9 steken van die beesten op mijn borsten. Jeuken dat die doen!!! Maar goed, ik wil eventueel morgen of zaterdag testen. Liever morgen, maar dat zou wel eens te vroeg kunnen zijn. a.s. weekend zijn de kinderen van mijn er en dan is het niet rustig checken en dan óf juichen óf snikken....