veertig plus of min

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gemma, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hey ingie

ja ik test het liefst s'morgens dan alleen naar de slaapkamer testje doen weg lopen en dan afwachten en dan hubbie verrassen ofzo die dan in de tuin zit hahahahah hoop dat ik zaterdag kan testen zou 3 dg voor mn ongi zijn maar weet nog niet wat ik doe hihi

liefs kaley

2. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Ha Jessey: in principe kan je op je NOD of de dag er na al testen. Er zijn al dames die voor hun NOD testen en positief hebben getest. Het hangt ervan af hoeveel HCG je lichaam al heeft aangemaakt. :D

Ik heb een laat eitje gehad en nog niet ongi geworden. Mijn nieuwe NOD ligt op a.s. zondag vandaar. Eergisteren nog een test geprobeerd, maar die was negatief. :cry:

er zijn echter ook dames bij die testen 10/11 dagen na hun NOD pas positief. :D

Lekker hé... deze info..... weer wachten dus.... :oops:

3. Ingiemoppie

Kaley: oei oei....... 3 dagen voor NOD..... hoeveel testen heb je in huis? ik zou denk ik toch maar wachten tot minimaal zondag....

4. Niet meer actief

hahahaha ingie
    ik koop ze bij 2 en in verpakkingen hihi lekker makkelijk ook en morgen ga ik pas halen hoor kan ook best zijn dat ik volgende week pas test als mijn geestelijke ik dat volhoud hahahaha

liefs kaley

5. winnie89

winnie89 Actief lid

19 mei 2006
    107
    0
    0
    hoi dames,

Zal voor jullie allemaal duimen rond het weekend, moet zeker lukken moet je naar buitne kijken het zonnetje. Nou dat moet een goed voorteken zijn hahaha.

Ik ben nu zelf ongeveer 6,5 wk zwanger en ik heb een buik dat je denk ben je zo zwaar geworden van het eten maar ik eet niet meer of minder dan vd pil. Heb gewoon een zwembandje overgehouden en dat is niet zo leuk hihihi. Me broeken gaan nu gewoon straks zitten, maar een zwangerschaps buikje is toch veel later pas?

Duim duim duim voor jullie? suc6 allemaal

Liefs winnie89

6. Ingiemoppie

oh je oh je oh je...... ik kwam net van wc... weer waterig/rood met afvegen.... verder geen klachten behalve krampjes. Ze gaan er nou toch niet aankomen hé.....

Normaal komen ze altijd zonder vooraankondiging!! bah bah bah.... straks maar weer even checken.

7. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    oei Ingrid, verjagen die :evil: :evil:
    Blijf voor je duimen meis ;)

Spannend hier dames senioren ;) , bij mijn beide zwangerschappen was toch echt wel de boobies symptomen die de overhand hadden, gelijk knoeperds van tepels :confused: terwijl die bij mij vrij klein zijn normaal en een cupje erbij. Dus wie weet voor jullie ;)

houd ons fijn op de hoogte

liefs

8. gemma

gemma Actief lid

2 jun 2006
    137
    0
    0
    Duitsland
    oh ingrid dit is precies wat ik altijd mee maak, tegen die tijd van mijn menstruatie ga ik extra vaak naar de wc,heel vaak hahah,zei nog de laatste keer tegen manlief zeg me als ik lastig wordt dit is bij mij ook altijd het geval bij menstruatie was de laatste keer niet het geval maar toch :evil:

groetjes gemma

9. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi Dames senioren :)

heb dit onderwerp nog maar eens uit het stof gehaald
    Volgens mij zijn de 40tigers stiekem naar de 30tigers geglipt, klinkt jonger ;) ik weet het maak me er ook schuldig
    aan 8) .

Hier niks nieuws, 2de verkoudheid in 2 weken, dus kan de lol wel op.
    Heb het gevoel dat het deze ronde weer niks word :( , vraag me niet waarom maar is een knagend unheimliches gevoel. Ik hoop niet dat een verhaal zonder einde word, beetje blehhhhhh word er kribbig van. Ik zou niet in mijn wintergaderobe moeten passen vanwege mijn zwangere buikje, wat me rest is alleen wat opgekropt vet van de stress :evil:
    Wij w8chten weer af.

kom op dames I need positief nieuws :)

liefs

10. gemma

gemma Actief lid

2 jun 2006
    137
    0
    0
    Duitsland
    uch uch goed dat je ons uit de stof heb gehaald begon in mijn neus te kriebelen :) . Zit nog in de afwacht periode heb nog een weekje tot de niet geplande :evil: .Dus positief nieuws heb ik ook niet echt te vermelden,ben benieuwd of een ander oudje :) positief nieuws heeft zou leuk zijn,zo gezegd als goed voorbeeld

groetjes gemma ;)

11. winnie89

winnie89 Actief lid

19 mei 2006
    107
    0
    0
    hoi dames,
    ik ben nog steeds duimen aan het draaien voor jullie. Zet'm op. Me duimen zijn nu net wokkels hahaha.

Ps weet iemand hoe dit kan? mijn banner en onderschrift gegevens waren allemaal verdwenen, ik heb niets veranderd.

liefs winnie89

12. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    @Gemma, ja ik zit ook op het wachtbankje echt heel afwachtend, niet het gevoel dat het raak is, dus dat zel wel kloppen :rolleyes:
    Ik zit niet te proesten van de stof, maar van een hardnekkige verkoudheid, misschien dat ik daarom een beetje doemdenk :(
    7 okt is mijn NOD, tis langgggg wachten.
    Gisteren naar HA geweest voor uitstrijkje, krijg je weer als je 40 word ;)
    HA zei al heeft de gyn dat niet gedaan, nope dus, heeft tig keer gefrutteld daaro :oops: na mk/curretage en nu moest ik weer in de eendenbek :confused: blehhhh blijft toch zoiets vervelends
    maar ja alles voor het goede doel ;)

@winnie, had ik ook onderschrift weg was, hebben iets gewijzigt bij de site maar ik zie dat ie bij jou ook back is.
    Hoe is met je kwaaltjes als je ze al hebt? Liever niet natuurlijk ;)
    Thanks voor het wokkelen :)

liefs

13. winnie89

winnie89 Actief lid

19 mei 2006
    107
    0
    0
    Hoi diana,

Ik heb al kwaaltjes hoor regelmatig misselijk v.a wk 6 al dus hoop dat het snel weggaat :) , en af en toe een beetje moe. En wat buikpijn maar dat hoort erbij zeggen ze, dus daar gaan we ook maar vanuit.
    Ben ook een ziekte van crohne patient daar zit ook een bijwerking buikpijn bij, dus ja waar komt het dan vanaf.

Maar ff iets anders is er al iemand die mij opvolgt van ons groepje. Is een beetje saai :p alleen aan deze top hahaha.

Blijf gewoon wokkelen voor jullie

Ps heb het ziekenhuis net gesproken ivm een echo afspraak. had wel een afspraak vd verloskundige en een echo bij een echo bureau. denk ga het evt in het ziekenhuis allemaal doen, net zo makkelijk. Maar in het anth in nieuwegein kan je normaal niet als je uit utrecht komt of moet een medische kwestie zijn. Heb haar verteld ivm mijn ziekte en sinds begin vh jr hoge hartslag ( dus bij een cardioloog) nu kon het dus evt wel allemaal bij hun, maar moet ik morgen mijn huisarts over bellen. dus afwachten.

liefs winnie

onderschrift e.d heb ik zelf weer handmatig teruggeplaatst

14. Ingiemoppie

Hoi winnie (had ik je al gefeliciteerd?) Weet het niet meer, maar dan nog een keer: van harte gefeliciteerd met je zwanger zijn!

ik had het even een paar dagen druk, vandaar dat ik er niet zo vaak was. Heb wel meegesnubbeked bij de verschillende rubrieken maar niets gepost.

Ik ga helaas niet mee. Mijn ongi heeft zich toch doorgezet afgelopen vrijdag. We gaan nu vol goede moed aan de nieuwe maand beginnen. 14 ovu testen liggen binnen handbereik, dus alles komt goed. (hoop ik hihihihi).

Hubbie en ik zijn ook nog eens jarig deze maand, dus wordt hartstikke gezellig. hihi alleen met de alcohol doen we maar even niets. Je weet maar nooit hé. Nog 10 minuten en dan eindleijk naar huis. pfff
    Knuffie en bedankt voor de wokkels.

15. gemma

gemma Actief lid

2 jun 2006
    137
    0
    0
    Duitsland
    hoi heb ons maar weer onder het stof uit gehaald :p Gisteren zijn de :evil: gekomen,dus op weer naar de volgende maand.Heb me wel een persona via marktplaats gekocht moet alleen nog het apparaatje krijgen,kan hem dus jammer genoeg deze maand niet gebruiken.En volgende maand hahah dan hoop ik dat ik hem voor niks gekocht heb.Hoe is het met jullie,nog goed nieuws te melden

groetjes gemma ;)

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nou,....mijn eitje is geweest....zit dus nu in de wachtkamer... :)
    Ik doe mijn best om nuchter te bli8jven...en voorlopig lukt me dat wel aardig... ;)

17. Ingiemoppie

Hey San..... wel weer lekkere lange wachtkamer.... ik hoop dat ik over een paar dagen bij je op de bank kan gaan zitten.....

18. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hello Ladies,

hier nog een in de laatste fase van de wachtkamer. Ben deze ronde veel rustiger dan andere keren na de mk.
    Gun mezelf wat meer tijd om zwanger te geraken en dat heeft toch veel druk weggehaald.
    Dus als ik ongi word (wat ik ook verwacht) het zij zo.... :)
    Ik heb ook nog maar een paar topics waarop ik nog reageer, gewoon wat rustiger aan (past bij de leeftijd :) hahha) Nee, voel me een stuk rustiger bij en niet zo vooruit geleefd naar die NOD dag. Want het getest en getemp (in mijn geval) was en is mijn ding niet, werd er helemaal hyper van, dus afgelopen :idea:

@Gemma, lag weer een dikke laag stof op dit topic. Jammer voor je, door het stof bijten en naar de next ronde. De lange avonden komen er weer aan, lekker gezellig maken toch ;)

@sandraK, goed zo meid kalm blijven, eitje is geweest, als het goed is gaat de rest vanzelf, duim heel hard ;)

@Ingiemoppie, voor jou ook een gezellige verjaardagsmaand gewenst ;)

@Winnie89, eenzaam aan de top, zo tussen de de ongie's en afwachters, zou zeggen besmet ons :)
    Hoe gaat het verder met je?

liefs

19. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    joh! ik zie dat er een nieuwe topic is voor de oudere garde! Ik heb het (nog) niet helemaal gelezen maar wil me alvast aanmelden en iedereen een dikke zoen geven en succes wensen.

Ik hoop voor de 4e keer zwanger te worden maar heb helaas nog geen kindje. Geduld, ik probeer vooral geen haast te hebben want dat is niet goed voor je body en al helemaal niet voor je gemoedsrust. Ik ben er dan ook wat minder mee bezig nu (druk met werk bezig, dat helpt!) maar kom nu weer af en toe langs op het forum.

Leuk jullie (weer) te zien en een topic te hebben waar ik leeftijdsgenootjes kan ontmoeten, doet me deugd!

20. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoe allemaal, zoals jullie zien ben ik ZWANGER!Helemaal happy natuurlijk, maar ook spannend. Gaat het nu allemaal wel goed?
    Ik wacht het maar rustig af, ik voel mij absoluut zwanger, misselijk af en toe en heel moeeeeee!Maar dat hoort erbij, kan ook niet rustig aan doen met twee kleintjes. Verder sport ik nog 10 uur per week, dus ik geef er niet aan toe!Ik heb ook al een buikje, wel erg snel, terwijl ik juist 6 kilo afgevallen ben.Zoals jullie zien, ben wel 38 maar still going strong.
    Ik duim voor jullie, mogen er nog snel volgen!
    groetjes Patricia

Deel Deze Pagina