veertig plus of min

Discussion in 'Zwanger worden' started by gemma, Aug 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    He Patries, ik weet niet of ik je al gefeliciteerd heb maar anders nog een keer: van harte meis, geniet er lekker van.
    Nu er niet zoveel wordt geschreven, kan ik het eens rustig lezen allemaal :) Soms staat er zoveel, dan zie ik door de letters mijn pc niet meer :oops:
    Liefs, mussie

2. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd patries...... en toch maar af en toe rustig aan doen hoor........

Knuf, Ingie

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Patries, gefeliciteerd meis! Super! :D

Dat geeft de burger weer moed..... \:D/

4. Niet meer actief

Van harte Patries!...in je hoeveelste ronde ben je zwanger geworden?

Liefs Nies

5. gemma

gemma Actief lid

Jun 2, 2006
    137
    0
    0
    Duitsland
    gefeliciteerd patries,je geeft ons het goed voorbeeld ;)
    @ en anna welkom je moet inderdaad het relaxt proberen zwanger te raken al is het soms moeilijk.Is het bij jou al een paar keer mis gegaan omdat je schreef 4 keer zwanger en je gaat voor de eerste ?

GROETJES GEMMA

6. patries38

patries38 Bekend lid

May 2, 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Allemaal bedankt!
    Ik heb in mei een miskraam gehad ,helaas, maar toch weer snel zwanger, zal ronde vijf zijn.
    Dus ik mag niet klagen.
    Ik kan het ook niet helemaal bij houden op dit forum, maar ik weet wel dat sommige van jullie al wat langer bezig zijn, ik duim voor jullie, hoor!
    Ik leef met jullie mee,
    groetjes Patricia

7. Niet meer actief

patries hartelijk gefeliciteerd.

Geniet ervan.

hielkje

8. Diana

Diana Bekend lid

Jun 27, 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    @Patries38, ik had je al gefeliciteerd, maar nog een keer hiep hiep hoera...wat fijn meis. Dit geeft ons leeftijd/lotgenootjes ontzettend veel moed :)
    Ben benieuwd hoe je je voelt eigenlijk. Is het anders als de vorige keer toen het een mk werd? Heb je een beetje balans tussen angst en blijdschap? Wanneer krijg je eerste echo of is ie al geweest?
    Sorry voor mijn nieuwsgierigheid :oops: , want ik hoop natuurlijk ook binnenkort zwanger te zijn ;) en dan ga je weer vanalles afvragen

@Anna, welkom, oei 4x keer mis :confused: , na 1x ben je al zo van slag, 4x, pffff ......moeilijk hoor dat relaxt zwanger raken :rolleyes:

liefs

9. jorinda40

jorinda40 Actief lid

Jul 11, 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    hallo hier nog een 40 plusser. sinds mei spiraaltje eruit met tweede echtgenoot willen we als het lukt nog een kleine van ons bijde. ben moeder van al drie gezonde zoons al aardig in leeftijd dus denk je waar begint ze aan. en mijn man heeft een gezonde dochter en zoon die om de twee weken bij ons twee weken wonen. de zoons van mijn zijn 19 17 en 11 en die van hem 13 en 12 heb begin augustus miskraam gehad na een week of zes. en na vier echo s met een hoop gedoe eerst niet goed toen hartje daarna weer verkeerd toen gelukkig spontane miskraam toen echo baarmoeder zag er schoon uit. daarna in 10 september lichte mensturatie. en nu afwachten mijn lichaam doet raar. heb al wat bloed verlies maar dat na 24 dagen is wel heel kort voor mijn denk lichaam nog in de war. nou allemaal heel veel succes. en voor degene die zwanger is gefeliciteerd zet hem op meiden.

10. patries38

patries38 Bekend lid

May 2, 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi jorinda,
    Wat naar allemaal, ik hoop dat je weer snel zwanger mag wezen. Een ding is zeker, je b ent nu wel zeker van jezelf dat je zwanger kunt worden.Dat is toch altijd afwachten als je wat later nog een kindje wilt.
    Ik duim voor je,
    groetjes Patricia

11. Diana

Diana Bekend lid

Jun 27, 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Zo dames,

hier zo is het maar een saaie boel :rolleyes:
    Pfff heb al de pre :evil: :evil: chago/depri symptomen, morgen word het ook nog druilig weer, pffffff, ben toch al "weergevoelig"....
    Zo de klaagmuts heeft geklaagt :oops:

In ieder geval het enige positieve aan dit verhaal is dat de ruzie met mijn intuitie ten einde is en ik er weer op kan vertrouwen ;) (ik wist gewoon dat het niet raak zou zijn deze maand en heb er heel weinig heisa over gemaakt, punt uit).
    Op na de volgende ronde, :evil: :evil: kom maar op

groetjes

12. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    Misschien...........................ik ga toch voor je duimen meis, misschien helpt het ;)
    Liefs, mussie

13. Diana

Diana Bekend lid

Jun 27, 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Lief van je mussie, helpt altijd, want onze mooie tijd komt ook, het is alleen niet deze ronde meis voor mij dan ;) We gaan vrolijk verder :rolleyes:

Hebben jullie het al lekker gezellig gemaakt (heb op je banner gelet mussie), toch wel handig weer die vroege lange donkere avonden :)

groetjes en liefs

14. Ingiemoppie

goedenavond dames... zo daar ben ik ook maar weer eens.
    diana..... wel balen dat je door moet naar de volgende ronde. maar je hebt je intuitie terug... Da's ook wat waard.... veel geluk in de komende ronde.

Patries gefeliciteerd! (ook al doe ik dat misschien al voor de 2e keer).

Zelf heb ik eindelijk sinds 6 maanden (zit nu in ronde 7) d.m.v. de ovutesten een duidelijk teken (smiley) dat ik in een LH piek zit. dus vruchtbare fase. moet nog zien of er een eitje uit komt (of is dat 100% als er een smiley op de ovu test staat).

Ben benieuwd hoe het met de andere dames hier is.

Dikke knuf voor ons allemaal: hug*hug*hug

15. gemma

gemma Actief lid

Jun 2, 2006
    137
    0
    0
    Duitsland
    Geef mij de zomer maar lekker lang licht en warm.Mooi voor te wandelen laat in de avond.Als het zo vroeg donker is heb ik meteen het idee dat het al laat is :D

groetjes gemma

ps moet volgende week een pct test doen op mijn 10e cyclusdag :rolleyes:

16. Diana

Diana Bekend lid

Jun 27, 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    @Ingiemoppie, thanks meis enne Go girl :) , is toch een goed teken dan. Blijf voor je duimen, gaat lukken hoor ;)

@Gemma, pct test :oops: , weet hier niets van, weet eigenlijk helemaal niet wat het is :oops:
    hopelijk niks engs, zal wel niet :rolleyes: , in ieder geval suc6 ;)

ja inderdaad, normaal ben ik ook een z 8) mer liefhebber maar afgelopen z :( mer was een hel, ben blij dat ie voorbij is....

Nog nieuwe testers/zwangere aan boord :(: :(:

liefs

17. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland

18. Diana

Diana Bekend lid

Jun 27, 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Het is stil hier dames :rolleyes:
    nog nieuwe bijna zwangeren :(: :)

Hier zijn de :evil: :evil: bijna vertrokken, we beginnen aan
    :D ronde 3

liefs

19. jorinda40

jorinda40 Actief lid

Jul 11, 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    ja stil hier ik wij gaan ook voor ronde drie mijn menstruatie duurt wat lang en rommelt af en aan. maar wachten op de eisprong.wat doet een vrouwe lichaam raar he. allemaal succes en de zwanger gewordennen gefeliciteerd. :p

20. Ingiemoppie

hallo allemaal, even snel een berichtje tussendoor op mijn werk.

Diana: blij dat je chago en de ongi over is. En nu aan de klus deze ronde, hoop dat het eindelijk zover is.... duim duim...

alle anderen natuurlijk ook veel succes..
    pff ik kan het even niet meer bijhouden. wel verslavend zo'n forum. denk dat ik maar wat moet bezuinigen met meebabbelen in de andere rubrieken hahahahaha..

Bij mij nog niets nieuws. pas eind volgende week weten we meer. Heb wel last van trekkend gevoel in linkerkant van buik (bij lies). verder sterk ruikende urine en het gevoel van grotere borsten. tja..... ga mezelf maar niet gekker maken, denk ik hihihi....

tot vanavond! Dikke knuf voor iedereen

Share This Page