Ik heb zondag de 15e mijn nod. Nu zei mijn vriend gisteren dat mijn borsten hard aan voelden het is inderdaad net of er een bal in zit? Ook heb ik nu al 3 dagen last van buikkrampen vooral links en pijn in mijn lies? Ik gebruik anticonceptie ( evra anticonceptie pleister) maar heb ook tijdens mijn pilgebruik al vaker een eisprong gehad. Zit in de familie, mijn moeder is door het spiraaltje heen 3 keer zwanger geworden.. Als ik zwanger zou zijn is het natuurlijk welkom. Na een heel verhaal ( sorry) is mijn vraag kan het dat je al een aantal dagen voor je NOD kwaaltjes kunt krijgen. Normaal heb ik de avond voor dat ik mijn (nep) menstruatie krijg een beetje buikpijn maar niet de buikpijn( krampen) die ik nu heb. Sorry voor het lange verhaal groetjes Lizzie.
Hoi, Ja, je kan heel goed voor je NOD al klachten hebben. Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik al pijnlijke borsten en ik was misselijk. Ik testte toen ook al 3 dagen voor NOD positief. Maar ja.... zeker ben je pas als je getest hebt, dus als je niet ongesteld wordt van de week zou ik dat zeker even doen. Succes! Suus