Proest Denk dat het verspilde energie is.. Eerst had ze al een topic of ze wel moesten beginnen.. 99% zei beter even wachten, reageerde ze ook zo, eh, passioneel op. Nu dus zwanger, onzekerheid, tuurlijk kan ik me voorstellen, ik was ook bij elk pijntje bang en ook doodsbenauwd bij het bloedverlies, iedereen doet z'n best om gerust te stellen, maar volgens mij wil ze bijna dat ze iets heel ergs heeft ofzo, want alle geruststellende berichten worden in de wind geslagen of aangevallen. Ik hoop dat alles gewoon okay is, en zoals het zich aanhoort is dat ook gewoon zo. Succes verder meid.
ik reageer gewoon niet meer op jullie, ben dr wel een beetje klaar mee. Dom gezeik. En maakt btw niet uit hoe oud ik ben. En hou jullie ook niet meer oo de hoogte ben klaar met deze forum (ja alleen deze topic heb tenminste jog een leuk clubje. )
Lekker doen meid! Jij hebt niemand nodig om je met twee benen op de grond te houden, dat is wel duidelijk. De meeste meiden hier hebben al het een en ander meegemaakt en proberen je oprecht gerust te stellen. Maar dat is kennelijk niet wat jij wil. Net alsof je wil horen dat het echt heel erg is allemaal...
Natuurlijk niet? Maar sommige reacties slaan nergens op. Maar heb genoeg mensen nodig! Heb niss voor niks hulp gehad. En gelukkig heb ik een hele lieve vriend!
Nee, ik vind ook dat leeftijd er niets mee te maken heeft, jij en je vriend zijn even oud als ik en mijn vriend. Maar gedraag je een beetje naar het aankomende ouderschap..
Ik snap dat je ongerust wordt maar de meiden hier proberen je oprecht gerust te stellen maar jij haalt er steeds meer bij tot aan een mogelijke blinde darmontsteking aan toe. De eerste weken zijn nou eenmaal spannend. Ik ben zwanger van de 3e maar ik ben nog net zo onzeker als de eerste keer hoor En ja bandenpijn kan, ook ik heb het en als je op een bepaalde manier niet prettig zit, ga je anders zitten. Steken, trekkerig gevoel, hoort er allemaal bij. Bloed na de ontlasting, had ik gister ook. Tuurlijk schrik je enorm maar je kan er niks anders aan doen dan afwachten en zorgen dat je ontlasting zacht is en niet te veel druk te zetten. Neem de adviezen ter harte en ga nou niet zo reageren
Ik heb al je topics eens gelezen en het is duidelijk dat je een probleem hebt. Je bent 19, komt net uit een depressie waarin je jezelf sneed. Jullie beide banen zijn onzeker, jullie zijn net een half jaar samen en mensen in jullie omgeving hebben ook twijfels over jullie zwangerschap. Ik was zelf ook 21 toen ik onze oude zoon kreeg en zal echt niemand beoordelen op leeftijd en jong moeder worden maar gezien je heftige reacties ben ik ervan overtuigd dat jij nog echt té jong bent om moeder te worden. Werk eerst aan jezelf en aan je onzekerheden en woede-uitbarstingen. Ik wens je omgeving veel sterkte met je gedrag, wispelturigheid en je zwangerschap.
Ik heb bij het lezen van dit topic héél vaak héél diep gezucht. Moet je ook eens proberen, misschien helpt het.
alles gaat wel goed komen maar geniet van alle steun en hulp die je krijgt want alleen is maar alleen.