Hoi Dames, Nu ik onderetussen 13 dagen overtijd ben (en nog steeds nega test) Ben ik erg nieuwsgierig wat jullie langste cyclus is. Die van mij was voorheen de gewone 28. Maar zit nu dus op 41.......
Ik dacht in mei dat ik eindelijk ongesteld was geworden, maar het tegendeel was waar. .. Ik was dus helaas niet ongesteld... Dus momenteel zit ik al op 153 dagen.. en nog geen te zien.. alleen weer bruinverlies gisteren. Morgen mag ik dan eindelijk naar de gyno..
Nou dan mag ik helemaal niet klagen mijn langste was 30 dagen, Ik heb zelf maar een cyclus van gemiddeld 24 dagen. Ik ben bijna een jaar geleden met de pil gestopt. Groetjes Beeb
Mijn langste is tot op heden 45 dgn... Ik ben genieuwd wat deze nieuwe cyclus me weer brengt... Greetz Silla
Ik vind de langste niet eens het belangrijkste, het gemiddelde van je cycluslengte zegt denk ik veel meer.
Nou mijn langste was 50 dagen en mijn kortste 33. Gemiddeld dus eigenlijk best wel lang pppppfffff...
mijn langste 39 (vorige week), en de kortste 28. GEmiddeld over 4x is het 33 keer, maar wel de opmerking erbij dat sinds we bezig zijn (nu 3de ronde), mijn cyclus helemaal in de war is (36 en 39 na 28 en 29).