Ben in schok !!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy82, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Wat ons gisternacht toch overkwam:$, ben nog nie bekomen vd schrik...

Ik wilde rond half 1 net naar bed tot ik gerommel hoorde bij onze beneden buren vandaan en iets hoorde afgaan alsof er vuurwerk afging of een bom, schuin onder. Ik keek uit t keukenraam van 3hoog naar 2 hoog en zag in de slaapkamer lichtjes branden alsof er vuurwerk afging maar dan zonder kleurtjes...Ik dacht er is ruzie of gedonder en doe me gordijn weer dicvht geen zin in problemen ( buurman ernaast is een lastpak en vaak vastzitten dus dacht iets met hem weer) Kon t niet laten en keek weer en net toen ik keek zag ik vanuit woonkamer donkere lucht en ineens bam spatte t slaapkamer raam uiteen ( dubbelglas) en na paar sec hele ruit eruit en spingt er een man uit ( ken hem niet want woon hier nog niet zo lang, maar bleek achteraf de bewoner) Mijn vriend belde als 1 vd eersten de politie met de meldinhg en toen hoorden we dat de meldingen binnen kwamen stromen

Die man springt uit t raam en 3sec later staat de hele flat blauw en zien we geen moer voor ogen, alles zwart, grijs, mistig vd rook!!!:$
    Mijn vriend pakt de hond en wilt kijken bij de voordeur tot hij de deur opentrekt en hele rookwalm. Ondertussen in ons hele huis gaan de rookmelders af en komt de buurman aangerend met doekje voor zijn mond: eruit allemaal we moeten nu gaan!!!:(

Ik was in schok en kon nie meer helder nadenken, pakte de kleine uit zijn warme bedje met deken over zijn hoofd in slaapzak en ren woonkamer in tot ik me bedenk± shit heb een werpkist met 7 pups erin, wtf doe ik nu!!!??? Buurman zegt iets om in te doen??!! Vervolgens 7 pups in een dekentje in een boodschappentas , hond mee, kind met slaapzak, doekjes voor de mond en rennen door de wolken heen....:(

Eenmaal beneden aangekomen stonden er allemaal bewoners, 2 brandweer autos en 3 politie wagens met totaal ong 7 politie agenten. Zij dachten ook dat t vuurwerk was in huis. Huis is geblust en half 3 in de nacht mochten we onze huizen weer in. Omdat t ging om t huis pal onder ons, hadden wij de meeste rook en geur in huis, gelukkig had ik balkondeur achter open gezet toen we weggingen en dat gaf frisse lucht al die tijd dus eenmaal in huis stonk de gang en de woonkamer wel maar viel mee. Kleine op bed, pups terug in werpkist en plofte neer op de bank en dacht: het had erger gekund, waarom raakte ik in paniek, stel mijn vriend was aan t werk wat had ik dan gedaan en hoe?!:(

Alles is goedafgelopen gelukkig, maar stel stel stel ... dit blijft door je hoofd malen, hele nacht wkkr gelegen en nu doodop en buikpijn vd zenuwen...:)

Het verhaal was dus: buurman lag te slapen en hoorde iets ontploffen, doet zijn slaapkamer deur open en komt een rookwolk op m af, woonkamer stond in de fik binnen no time dus die wilde uit slaapkamer vluchten. ramen kunnen bij ons niet gehaal open dus alleen op een kiuer vanaf boven dus hij was hele tijd bezig raam in te gooien terwijl ik dacht er is ruzie binnen. Dubbelglas kwam ie nie doorheen stoel kapot gegooid en uiteindelijk met gereedschap raam kapot eruit en pols en benen gesneden. Blijkt: zijn tv van nog geen jaar oud is ontploft, of iets met stekker of kabel etc en toen de hele woonkamer....

Sorry voor t lange verhaal, moest t ff van me afschrijven hoor, ppfff je schrikt je de pleuris vooral als je kids hebt en dieren! :(

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    wow dat is idd schrikken zeg!! gelukkig dat er geen zwaargewonden zijn gevallen.
    Sterkte de komende dagen want de schrik zal er nog wel goed inzitten bij jullie denk ik.

3. Opening

Opening Niet meer actief

heey wijffie

Wat een verhaal zeg. Ik zag al zoiets staan op de ping. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Jeetje zeg.
    Hoe is het nu? Heb je ook schade of valt dat wel mee?

Liefs arianne

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

JEETJE!!!!
    Wat eng!

En wat een geluk dat het goed is afgelopen zeg...pfff...met kindje en zwanger en puppies en hond...
    Wat goed ook van je buurman dat ie iedereen kwam halen!

Doodenge situatie, kan me voorstellen dat je nog helemaal na zit te bibberen!

5. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Allemachtig zeg! Ik kan me voostellen dat je in shock bent, t zal je gebeuren. Gelukkig waren jullie nog wakker.

6. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Pff jeetje! Dat is schrikken! :$
    Heel veel sterkte met het verwerken hiervan.

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Jeetje zeg dat is idd schrikken.

Sterkte!!

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Jeetje wat een verhaal! Wat zullen jullie geschrokken zijn!

Ik vraag me ook wel af hoe een tv zomaar kan ontploffen...? Ik word altijd meteen bang van zulke berichten. Je denkt dat je huis redelijk 'brandproof' is, maar als apparaten kennelijk zomaar kunnen ontploffen begin je daar echt niks tegen.

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    jemig dat is schrikken zeg!!!
    HOe gaat het nu dan met de buurman?
    is de rook wel snel uit jullie huis gegaan?

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    WOw dat is schrikken!!

11. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Zo he, wat moeten jullie geschrokken zijn zeg! :(

Heel veel sterkte toegewenst met het verwerken hiervan! :(

Heftig hoor!

Knuffff

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik denk dat die TV wellicht op standby heeft gestaan? Ik zorg er tenminste altijd voor dat de TV compleet uit staat (het liefst trek ik er ook nog eens de stekker uit.) Ik heb er sowieso een hekel aan als apparaten op standby staan. Mijn vriend had er een handje van om dingen te gaan downloaden 's nachts en dan stond die computer dus de hele nacht aan. Sinds wij samenwonen, mag hij dat van mij niet meer doen. Ik vertrouw dat niet hoor.

Maar ik kan me voorstellen dat je je rotgeschrokken bent. Dit lijkt me mijn grootste nachtmerrie. Dat er brand uitbreekt bij je buren of...bij jezelf. Brrrrr!

Ik ben blij dat het goed afgelopen is.

13. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    @ alle meiden: super thanks voor jullie lieve berichten!!! xxx

De tv van de buurman stond inderdaad stand-by, dit doen wij ook noooooit en zetten alle knoppen uit vd stekkerdozen als we gaan slapen. Ik ben idd nog niet bekomen vd schrik en van t inspannen heb ik gwn buikpijn... De buurman had dus wat snijwonden voor zover ik heb gehoord vanmijn vriend doordat ie uit t raam sprong en raam probeerde kapot te slaan.

Er kwam een behooorlijk rookwalm naar boven, maar hoe ik erop kwam in die situatie: ik deed de balkon deur open voordat ik t huis uit vluchtte, daarvandaan kwam frisse lucht gelukkig en viel de rook mee. Slaapkamer van de kleine valt aan de achterkant dus die had niets, onze gang stonk en stinkt behoorlijk nog, voordeur helemaal zwart vd roet en verder valt t mee. Schade in huis van buurman zal wel erg zijn, zijn woonkamer. En zijn tv was nie eens zo oud, dus ja idd standby en brand iets door door t warm worden denk ik..

Ben zo blij dat ik nog niet in me bed lag ( slaap vaak in ondergoed wat ik dus nie meer ga doen hihi) en dat we via de voordeur alsnog weg konden, bij ons geen andere optie weg te komen uit je huis tenzij je dus ook half uur inslaat op je enige slaapkamerraam aan galerijkant om weg te komen. Verder op 3 hoog moeilijk weg te komen!

Gelukkig kon de kleine gelijk weer slapen en vond ie t wel boeiend buiten met alles en iedereen. Ik ben gewoon mezelf niet vandaag en zit maar te zitten en elk geluid dat ik hoor kijk ik op met grote ogen en zegt mijn vriend: er is niets aan de hand meissie...Pffff stel je voor dat t erger werd :( zit gwn met tranen in me ogen....Moet er nie aan denken dat t zo erg was dat je je kind nie kan pakken, je honden moet achterlaten etc....Eind goed al goed, maar van binnen voelt t nie zo!

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wat zal jij geschrokken zijn! Gelukkig is alles goed gekomen!
    Hoe is het met de buurman?

15. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik woon hier pas sinds April 2010 en iedereen is erg op zichzelf dus geen nauwe contact met buren en zie velen niet eens. Had hem wel eens daar beneden op galerij gezien, maar ook wel is 2 anderen bij hem dus nooit geweten wie er precies in t huis woonde.

Mijn vriend heeft hem gesproken toen ik weer naar boven was en hij zei gaat op zich wel op de schrik en schok na en wat snijwonden door t uit t raam springen. Zijn moeder was gelijk gekomen hoorde ik en iemand vd calamiteiten ....Heb hem niet meer gezien

16. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.907
    5.230
    113
    Home
    hey meid, wat heftig zeg!
    wat zullen jullie verschrikkelijk geschrokken zijn. veel sterkte

17. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Kan me voorstellen dat je je kapot geschrokken bent. Gelukkig is het goed afgelopen.

18. tulip

tulip Niet meer actief

jeetje, hopelijk zijn jullie snel van de schrik bekomen en heb je geen schade.

19. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Had hij misschien geen rookmelders in huis?

Jij handelde in ieder geval goed!

20. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Jeetje meid, wat een schrik. Ben blij dat het uiteindelijk goed is afgelopen.

En over dat je in paniek was, ach dat zijn de meeste hoor?! Nu je zwanger bent razen er ook nog heel veel hormonen door je lijf waar je emotioneel van wordt. En zo vreselijk in paniek was je niet want je dacht nog aan je puppies, heel goed van je.

Ik hoop dat je snel weer een beetje bijgekomen bent en blijf het hier maar van je afpraten.

Deel Deze Pagina