Nee dat redt ie hier nog niet, zeker 's ochtends en 's avonds niet. Overdag staat ie meestal wel uit maar dat is in de winter ook vaak het geval woonkamer op het zuiden en dan is het al snel vanzelf 19 graden en dan gaat de verwarming dus uit. Vanochtend heb ik hem wel aangezet maar geloof dat ie nu al 2 uur niet meer is aangeslagen. Hij regelt het zelf wel
Ik heb hem 3 dagen uitgedaan en het was 20.5 a 21graden binnen. Zelfs toen ik de achterdeur open had gezet koelde het niet af Sinds gisteren staat hij weer aan
Zal het je nog gekker vertellen... Wij hebben hem van de winter maar een keer of 10 aan gehad... Dubbele beglazing en goede isolatie in een appartement, verwarmingsbuizen van de onder/bovenburen die door de woonkamer / slaapkamer heenlopen, dus er wordt gratis voor ons gestookt... We hebben trouwens geen thermostaat in huis, doen alles op gevoelstemperatuur... Geen flauw idee wanneer het boven of onder de 20 graden is!
Ja hier niet meer aan Het wordt in de avond ongeveer 18 graden...maar ga gaat toch niet meer aan. Overdag wordt het meestal 20 graden.
Hier ook sinds afgelopen maandag geloof ik uit. Heb hem wel weer aangedaan met de harde wind van donderdag maar voor een uurtje
Hier is ie al een tijd niet meer aangedaan. Smiddags is het hier 20,5 graden en savonds 19,5. Warm genoeg dus.
Nou hier nog niet hoor....was hier gister gewoon koud in huis. Gisteravond de kachel ook weer op 21 gezet...brrr!
Hier gaat ie sinds een week of 2 eigenlijk niet meer aan. Wel slaat hij aan als het te koud word binnen. Maar overdag is het toch wel 20 graden binnen en in de avond 18. Heerlijk dat de verwarming weer lekker uit is!
Ik vind 18 graden in huis in de avond dus echt koud...jasses zeg! Helemaal in deze periode. Nee, ik mag het graag behaaglijk hebben in mijn eigen huis.
Helemaal mee eens.. 18 graden, brrrr! Overdag staat de verwarming uit maar 's avonds zet ik 'm nog lekker op 21 graden
Wij hebben alleen een gaskachel, die staat constant op standje 3 a 4(dr tussen zeg maar) en die slaat aan als hij het te koud vind. Het is hier altijd rond de 20.5
de thermostaat staat voor de dagen dat we overdag thuis zijn op 19 graden ingesteld. Heel af en toe slaat hij wel even aan. Ik ga niet in de kou zitten omdat het april is.
Helemaal mee eens. Ik lees en hoor vaak om me heen vanaf 1 april gaat de kachel uit. Vind ik zo gek, ik trek ook niet op 1 april mijn slippers aan omdat het lente is? Als ik het koud heb doe ik hem aan.