Volgens mij wel, dat deed ik in ieder geval ook toen ik zwanger was. Eet het normaal nooit, maar uiteraard had ik er toen juist zin in. Verder niet echt tips die nog niet gegeven zijn. Ik dip graag droog brood in soep.
Ik eet volledige vegetarisch. Wat ik zoals op brood doe: Pindakaas Kaas Ricotta (al dan niet met tomaat of komkommer of soms avocado) Geitenkaas of geitenkaasspread met een beetje honing Smeersels zoals selderie, Surinaamse eiersalade Sandwichspread (er zijn veel verschillende smaken) Hagelslag Jam Quick pizza Kokosbrood Soms nepvlees Zelf wat groente wolken en dat met een dun laagje sandwichspread op brood doen Gekookt of gebakken eitje Een keer een speciaal kaasje
Je hebt nu toch ook die nieuwe spreads van philadelphia of zo. Ik heb ze nog niet geprobeerd maar zien er wel lekker uit. Op tv dan he
Ik eet wel gewoon smeerworst en mag dat ook gewoon van de VK. Verschil is zei ze, dat je het met mate moet eten. Dus 1 a 2 sneetjes dun belegd per week.
de vega smeerworst van de AH (naturel en tuinkruiden) is hier ook grote favoriet. Ze willen die liever op hun brood dan vlees smeerworst -)
De smeerworst van garden gourmet is idd erg lekker, net als de plakjes worst van vegetarische slager. De Vega filet americain ook. Bij de Albert Hein hebben ze ook 3veel verschillende smaken humus in het borrelschap. Kaas met selleriesalade is ook erg lekker. En wij eten ook veel 100% pindakaas, avocado en humus
Maza muhammara Kips Vega filet american Groente met huttenkase Ei (gekookt of gebakken met tomaat/ui/aardappel)
Je hebt ook vegetarische plakjes worst Bijvoorbeeld van de vegetarische slager. Komt redelijk op hetzelfde neer. Je hebt daar ook smeerworst van bijvoorbeeld.
Bij de Aldi heb je kleine potjes met vegetarische spread, ook heel lekker, vooral op een rijstwafel vind ik . Ik vind de paprika chili het lekkerst en curry papaya, maar die laatste heb ik lang niet meer gezien. Ik had vegetarische leverworst gekocht voor mezelf maar mijn oudste heeft het telkens al op voordat ik het kan eten
Naast alle genoemde dingen vind ik Baba Anousch en Yazzara van Maza ook erg lekker. Zijn een tikje pittiger van smaak en heerlijk op een cracker of brood.
Hier eigenlijk nooit vleeswaren in huis. Indd hummus in meerdere smaken, pindakaas, vegetarische smeerworst. Smeerkaas, gekookt eitje
Wat is daar zo erg aan? Daar hebben de dieren toch geen last van? En dat is mijn doel van het vegetarisch zijn. Dat dieren zo min mogelijk last hebben van mijn eetgedrag. Ik vond de smaak namelijk wel lekker en ben dus blij dat daar vervangers voor zijn. Voor een beginnende vega(n) heel handig om mee te starten.
Die plofkip is minder belastend voor het milieu omdat hij maar 6 weken oud wordt en met heel veel in een klein hokje zit... dus hij krijgt geen tijd en ruimte om het milieu te belasten! Dan liever biologische maar belastende melk voor mij