Te snel getest? Is er nog een mogelijkheid?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 00Wendy00, 30 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo allemaal,

Ik ben Wendy, 26 jaar en 6 maanden bezig zwanger te worden.

Aankomende dinsdag 5/8 is mijn NOD. Nu ben ik al 2 dagen misselijk (sinds 27/7, en ik zag net dat dat mijn innestelingsdag zou moeten zijn), en ik kon het vandaag niet laten om een testje te doen. Ja, ik weet dat het eigenlijk te vroeg is maar ik had nog een test in de la liggen en je hoopt toch altijd op het bekende streepje.
    En helaas...de test van negatief.

Maar even voor de zekerheid. Is er nu nog wel een mogelijkheid dat ik toch zwanger zou kunnen zijn?

Groetjes,
    Wendy

2. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ja hoor, kan zeker. Ik testte een dag voor NOD negatief en een dag na NOD positief. Succes!

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jazeker geen bloed geeft moed zeggen ze niet voor niets..succes!

4. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ja natuurlijk 6dagen is wel erg veel tevroeg! Het had zelfs een wonder geweest als hij wel positief was geweest. Gewoon wachten tot dinsdag en dan pas weer testen niet eerder hoor! Ik zal voor je duimen!

5. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

haha...hie hetzelfde probleem hoor :D
    ik heb nu al 4 dagen ONTZETTENDE pijn aan mijn (.)(.), iets wat ik normaal gesproke nooit heb, ook niet voor mijn mestruatie! Hier en daar heb ik nog wat andere klachtjes.....maargoed, ik kon het ook niet laten om er een testje tegenaan te gooien :oops: :oops:
    Hartstikke negatief natuurlijk :) (waarom ik het dan toch doe is de grote vraag :rolleyes: :p )

6. Whisper

Whisper Lid

27 jul 2008
    70
    0
    0
    Dat zou absoluut kunnen! Ik teste 3 dagen nadat ik overtijd was nog negatief en een week later was het wel raak. Inmiddels heeft dat positieve streepje geresulteerd in een prachtige dochter van nu alweer 4 en half jaar oud!

Maak je dus nog niet al te veel zorgen, over een aantal dagen gewoon opnieuw testen...en wie weet...

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Kan heel goed. Ik had een cyclus van 32-39 dagen en testte op dag 33 negatief.. en op dag 39 positief! Ben toch echt zwanger!
    Geen bloed, geeft moed!
    Succes met wachten...

8. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Kan het zijn dat je nega test en toch al serieuze zwangerschapsklachten hebt?

Ben zelf ook al 2 dagen behoorlijk misselijk, dus zat ook te twijfelen om eerder te testen.
    Maar wil ook geen teleurstelling.

En misschien is de misselijkheid wel gewoon van de warmte.

Lastig he!

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Poeh, ben blij jullie te horen.....is er toch nog hoop :D . Ik wacht nu maar tot ik een paar dagen overtijd ben, als ik dat vol kan houden..hihi

De eerste 4 maanden ben ik iedere keer precies op de NOD ongi geworden en vorige maand was ik ineens 5 dagen overtijd dus had ik al een sprankeltje hoop. Maar helaas toch ongi geworden :cry: .

Ik heb gelezen dat dat meestal een teken is dat die piltroep uit je lichaam is en dat vrouwen bij wie hetzelfde is gebeurd vrijwel de maand erna zwanger werden.

Iemand ervaring?

Groetjes,
    Wendy

10. buikje Essie

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Nee helaas hier geen ervaring mee lijkt me nl ook niet echt dat dat zo is. Om zwanger te worden zijn zoveel verschillende factoren bji elkaar nodig.

Nog een paar dagen dat weet je meer spanennd!

11. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Nope, klinkt mij als een broodje aap in de oren.
    Succes met wachten en testen!

12. buikje Essie

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    ohja wat ikook nog wilde zeggen, als je cyclus vorige maand 5 dagen langer duurde moet je deze dagen bij je NOD tellen dus deze verschuift als het waren 5 dagen. Voor je NOD moet je altijd van je langste cyclus uitgaan.

13. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Ja hoor meid, bij mij teste ik pas na 4 dagen overtijd positief...

Succes met testen...

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Vreselijk..dat wachten.

Ben nog wel steeds iedere dag misselijk (niet dat ik moet overgeven) alleen was ik gisteren ineens aan de diarree (sorry).

Ik zit nu te twijfelen of het geen buikgriepje is.....of kan dat er ook bij horen?

Nou, nog een paar dagen wachten :(

15. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dat kan zeker. Ik heb ongeveer een week voor mijn NOD negatief getest. 4 dagen na mijn NOD probeerde ik het nog een keer, en toen was hij positief. Succes! ;)

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Gewoon NOOIT testen voor je nod. Zou nog heel goed kunnen dat je zwanger bent hoor. Duim voor je.

Deel Deze Pagina