Ik moet deze maand weer bloedprikken en dan gaan ze idd kijken of het een opname probleem is. Ik weet zo niet welke pillen ik heb (ben even te lui om op te staan) heb twee verschillende injecties gehad waar ik van beide enorme uitslag kreeg waarschijnlijk door de toevoegingen. Maar goed de laatste controle zat ie rond de 300 door goed op het eten te letten en de pillen dus dat was al prima zat
Ik zie veel goede tips voorbijkomen, hier kan ik zeker wat mee. Wil ook wel diverse dingen zelf gaan maken zoals een kaasburger enz wellicht lekkerder uit eigen hand dan die kant en klare dingen
Zelfmaken is zeker lekkerder! Wij maken regelmatig bonenburgers zelf ipv uit de winkel en ook bietenburgers. Die vind ik uit de winkel echt smerig, maar zelf gemaakt super lekker
Vegakroket bij de frietjes ipv een rundvleeskroket. Wij vinden ze veel lekkerder Verder vinden we vegaballetjes, worstjes van de vega slager. En van Valess crispy steaks lekker. Verder kook ik vaak met bonen of kikkererwten of eieren erin.