Vegetarisch gaan eten.

Discussie in 'De lounge' gestart door Sunshine1993, 5 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Wij eten ook vegetarisch en eten veel groenten, fruit, volkoren producten en peulvruchten. Bijvoorbeeld linzen door de rijst en ze zijn hier gek op taco's en tortilla's met paprika en peulvruchten. Ik kruid alles zelf.
    Vleesvervangers eten we af en toe, want daar zit zoveel 'troep' in. Kaasschnitzel, notenballetjes vd Jumbo en groentenballetjes vd AH gaan er hier goed in. Shoarma maak ik met een soort fruit (jackfruit) uit blik vd AH, dit is erg goed te kruiden. En bij de patat eten we Mora bitterballen of kroketten, echt ontzettend lekker.
    Op brood kaas, pindakaas en notenpasta.
    Zuivel en eieren nemen wij ook gewoon.

Gevarieerd eten is denk het belangrijkste, wij nemen geen extra vitamines (alleen D voor onze peuter).

Sunshine1993 vindt dit leuk.
  2. Sunshine1993

Sunshine1993 Niet meer actief

Dankjewel allemaal voor de lieve reacties. Gisteren ons vleeswaar etc naar mijn ouders gebracht. En de eerste dag zonder vlees gehad. Mis het niet.

Vandaag eten we andijvie stamp met kaas en cashewnoten & vegetarische rookworst.

Ook uitgezocht en onze jongste krijgt dmv melk zijn nodige vitamine B12 al. Dus daar is extra vitamine B12 al niet nodig. Zelf spreek ik straks de internist dus zal van haar wel horen wat evt nog meer extra moet slikken.

Deel Deze Pagina