Mijn dochter is aankomende maand jarig en ik heb het idee gevat om lekker cupcakes te bakken en die dan feestelijk te versieren. Nu dacht ik dat het leuk zou zijn om ouwel te laten bedrukken met een foto van haar bv en dan "3 jaar!" of alleen een 3 erbij op ofzo voor bovenop de cakejes. Nu is mijn vraag, waar hebben jullie iets dergelijks al eens laten drukken en wat zijn jullie ervaringen? Ik vond al een site die alleen "postzegels" deed dwz 3x4 cm groot. Op zich leuk dan kan ik erom heen nog met hagels ed versieren. Maar iig, waar hebben jullie goede ervaringen, of hebben jullie nog leuke ideeën? Waar kan ik bv voordelig en goed spul krijgen om de bovenkant een kleurtje geven (is dat fondant, of gewoon glazuur??) Ik ben (nog) een leek in zelfbakland, dus alle tips zijn welkom. Bedankt alvast voor het reageren
kijk een op deleukstetaarten.nl daar kun je echt alles vinden . ook particulieren die een foodprinter hebben dan kost het ook niet zoveel
Ik heb het vorig jaar ook gedaan toen me meisje 3 jaar oud werd en getrakteerd op de peuterspeelzaal. Allemaal super reacties gekregen. Maar moet even in me mail zoeken waar ik het heb laten doen. Vond het niet duur. En heb zelf de ouwel erop geplakt met glazuur. (oftewel poedersuiker met water)
Ik bestelde ouwel ook altijd via een meisje van deleukstetaarten, danielle. Je kan ook laten printen op frosty icing, dat is mooier dan ouwel. Bestellen kan je in heel veel webshops! Op infotaartje.nl staat een verzameling van webshops en ook winkels in het land. Ook heel veel inspiratie. Succes ermee!