Mijn dochtertje van bijna 1 is druk bezig met overal tegenaan te klimmen en tegenaan te gaan staan. Wat is handig om haar aan haar voeten te geven? Slofjes of schoentjes? Liefst iets met veel grip, dat ze niet onderuit glijdt. Ze heeft nog niet echt een schoenmaat. Ik heb gemeten en ze heeft voetjes van ongeveer 10 cm.
Leren slofjes vind ik altijd het prettigste. En dan als kindjes goed kunnen lopen (ik geloof minstends 2 mnd na eerste losse stapjes?), kun je echte schoentjes kopen, zodat ze ook buiten kunnen lopen. Via internet veel keus.
Kijk eens op @apie,hebben ze echte leren slofjes en schoentjes voor bij beginnend lopen. Fysiotherapeuten adviezeren deze ook.
Op de markt (iig hier wel) bij de sokken/panty's enz kraam, hebben ze soksloffen met een rubbere onderkant. Echt super dingen zijn dat!
Ik ben heel erg blij met de leren slofjes die ik gekocht heb. Ze zijn soepel, warm en hij glijdt er niet mee uit. Ze zijn van bobux, maar er zijn nog tal van andere merken.
Hier leren slofjes en ik gebruik ook wel sokken met anti slip. Maar als ze op de grond gaat, dan gaan echt de slofjes aan.
Onze leren Aapies (eskimo) zijn vandaag aangekomen. Met bontje aan de binnenkant. Ze zien er mooi uit en passen goed. Dochter heeft ze nog niet uit kunnen schoppen Edit: denk dat ik t verkeerde topic heb. Dochter is een stuk jonger dan jouw kleintje en loopt nog niet. Maar de Aapies blíjven erg mooi