Slofjes, schoentjes??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Druifje, 17 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Mijn dochtertje van bijna 1 is druk bezig met overal tegenaan te klimmen en tegenaan te gaan staan. Wat is handig om haar aan haar voeten te geven? Slofjes of schoentjes? Liefst iets met veel grip, dat ze niet onderuit glijdt. Ze heeft nog niet echt een schoenmaat. Ik heb gemeten en ze heeft voetjes van ongeveer 10 cm.

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Leren slofjes vind ik altijd het prettigste. En dan als kindjes goed kunnen lopen (ik geloof minstends 2 mnd na eerste losse stapjes?), kun je echte schoentjes kopen, zodat ze ook buiten kunnen lopen.

Via internet veel keus.

3. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Kijk eens op @apie,hebben ze echte leren slofjes en schoentjes voor bij beginnend lopen. Fysiotherapeuten adviezeren deze ook.

4. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Bedankt voor de tips!

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Op de markt (iig hier wel) bij de sokken/panty's enz kraam, hebben ze soksloffen met een rubbere onderkant. Echt super dingen zijn dat!

6. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Ik ben heel erg blij met de leren slofjes die ik gekocht heb. Ze zijn soepel, warm en hij glijdt er niet mee uit. Ze zijn van bobux, maar er zijn nog tal van andere merken.

7. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hier leren slofjes en ik gebruik ook wel sokken met anti slip. Maar als ze op de grond gaat, dan gaan echt de slofjes aan.

8. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd leren slofjes of antislip sokjes.

9. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Zijn leren slofjes in de winter warm genoeg? Niet met fleece binnenkant?

10. Username

Username Niet meer actief

Onze leren Aapies (eskimo) zijn vandaag aangekomen. Met bontje aan de binnenkant. Ze zien er mooi uit en passen goed. Dochter heeft ze nog niet uit kunnen schoppen ;)

Edit: denk dat ik t verkeerde topic heb. Dochter is een stuk jonger dan jouw kleintje en loopt nog niet. Maar de Aapies blíjven erg mooi :)

Deel Deze Pagina