Er zijn best wel wat dingen waar ik mij aan erger zoals: rondrennende kinderen die mij aanrijden met zo'n klein karretje, mensen die met hun kar midden in het pad staan enz... Maar de grootste is toch wel dat mensen die met mij in de rij staan ineens een klaagzang beginnen over hoe druk het wel niet is en of er geen kassa bij komt ofzo...echt grr laat me met rust, ik geniet soms van een paar minuten niks doen Wat is die van jullie? Zal vast veel herkenbaarheid zijn.
Mensen die heel lang voor een schap staan, maar ik maak mijzelf er ook wel eens schuldig aan .Ik probeer er wel op te letten als er mensen aankomen dat ik dan op schiet.
Ik irriteer me aan rondrennen kinderen en bejaarden, die hun weekboodschappen met muntgeld betalen en 10x opnieuw uit moeten tellen.
Mensen wat niet opletten met hun karren en vervolgens tegen je aan botsen! Aaargh die kon ik zo in de koeling stoppen. Of van die mensen wat midden in de winkel, besluiten een gezellig onder onsje te houden. Doe dat even lekker ergens anders, en niet precies voor het schap waar ik moet zijn!!! En dan te stom zijn, om aan de kant te gaan.
Ik vind alles in de supermarkt juist heerlijk rustig, ik ga meestal zonder mijn kinderen, heerlijk Soms gaan ze wel mee hoor, en dan gedragen ze zich prima, maar helemaal alleen vind ik gewoon zooo overzichtelijk. En als ik dan aan moet sluiten in een lange rij, of iemand blokkeert een schap... paar extra minuutjes rust
Ik erger me heel erg aan mensen die midden in het gangpad met elkaar staan te praten en daar ook gewoon blijven staan wanneer ik er langs wil lopen. Verder stoor ik me er heel erg aan dat mensen gewoon boodschappen ergens tussen mikken, Vanmorgen zag ik van die ranzige donuts bij de frisdranken staan, zet het gewoon even terug wanneer je je toch bedenkt, Mijn zoon werkt nu als vuller bij de Supermarkt en hij stoort zich er ook enorm aan met zijn 15 jaar
Dit! En dan geen aanstalte maken om even aan de kant te gaan voor je. En als net dat product wat je heel hard nodig hebt, op is...
Ik erger me aan als ik naar mijn kassa kom, men vraagt: ga je open? Nee, ik ga hier zitten en uit mijn neus eten!! Klanten die telefoneren aan de kassa, ik krijg het gevoel dat ik minderwaardig ben zo... Of kletsen met hun buurvrouw in de rij en geen aandacht voor mij... Kinderen die die hekjes telkens dicht doen...blijf er vanaf! Maar ik blijf kalm en vriendelijk hoor!
Wat ik het ergste vindt zijn mensen, die je aankijken en dan vervolgens door je heen willen.... alsof ze niet meer kunnen praten en niet kunnen zeggen; pardon, mag ik er even langs?
Euhm ik zit te denken maar ik erger mij eigenlijk nergens aan! Rondrennende kinderen... Tja deden die van mij ook. Gelukkig voor andere is dat nu gestopt Ik werd meestal panisch dan van die blikken die ik kreeg toegeworpen. Schijnbaar zijn mijn kinderen gewoon niet normaal.
Mensen die een theekransje midden in het pad gaan houden. Ik zeg hier dan ook altijd wel iets van, omdat ik gewoon niet snap waarom je VOL in het pad gaat kletsen en niemand er fatsoenlijk langs kan. Mensen die hun boodschappen niet direct in de kar of tas doen, maar op hun dooie ooie wachten tot de caissière alles heeft gescand en dan gaan betalen om daarna pas alles in te pakken. Hoe dan? Pak het gewoon al vast in i.p.v. om je heen te kijken!
Ik irriteer me vooral aan andere mensen in een winkel. Ze staan in de weg, lopen te langzaam, schieten nog net even met hun bomvolle kar naar die kassa waar jij op af loopt, gaan nog "even" iets pakken waardoor de hele rij dus op diegene staat te wachten, weten hun pincode ineens niet meer of moeten nog een tasje hebben als ze al afgerekend hebben. Echt, ik heb ze allemaal al meegemaakt. Blij dat ons filiaal zo'n kassa heeft waar je zelf af kan rekenen. Daar ben je direct aan de beurt, nooit druk
O dat is ook leuk ja, waar de werknemers zich aan ergeren. Toen ik er werkte iig aan het feit dat de cassieres vaak het meeste gezeik krijgen. Op verschillende plaatsen in de winkel ergeren klanten zich aan iets en dan moet dat er bij de kassa ineens uit ofzo.
Oude vrouwtjes die zich bemoeien met hoe ik mijn oudste aanspreek. Mens, jij weet niet wat voor ramp hij in de supermarkt is, maar soms kan ik niet anders en moet hij wel mee!
Caissières die zo druk met elkaar in gesprek zijn dat er geen hallo, noemen van bedrag, uittellen van eventueel Wisselgeld en fijne dag nog vanaf kan. Ontzettend asociaal en onbeschoft
En mensen die de supermarkt als algemene ontmoetings/koffieleut plaats gebruiken. Ga weg. Ga bij elkaar op de koffie maar ga niet staan te zaniken over de neef van je zus van je tante met ingegroeide teennagels , midden in t gangpad. Opsouten aub
Mag drogist ook? Een zwangerschapstest kopen, die expres tussen de andere spullen leggen zodat het niet opvalt voor het geval er een bekende loopt... HEEFT U NOG VRAGEN OVER DEZE ZWANGERSCHAPSTEST?! (En andere dingen die je graag privé wilt houden op dat moment)
Als ze roepen kassa 2 gaat ook open... en mensen die net aankomen lopen snel daarheen hallo wacht eens even netjes op je beurt ?? Ooo en geen beurtbalkje neerleggen vind ik ook irritant