Je grootste supermarkt ergenis

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 10 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Er zijn best wel wat dingen waar ik mij aan erger zoals: rondrennende kinderen die mij aanrijden met zo'n klein karretje, mensen die met hun kar midden in het pad staan enz...
    Maar de grootste is toch wel dat mensen die met mij in de rij staan ineens een klaagzang beginnen over hoe druk het wel niet is en of er geen kassa bij komt ofzo...echt grr laat me met rust, ik geniet soms van een paar minuten niks doen;)

Wat is die van jullie? Zal vast veel herkenbaarheid zijn.

2. anoniem100

anoniem100 Niet meer actief

Mensen die heel lang voor een schap staan, maar ik maak mijzelf er ook wel eens schuldig aan .Ik probeer er wel op te letten als er mensen aankomen dat ik dan op schiet.

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik irriteer me aan rondrennen kinderen en bejaarden, die hun weekboodschappen met muntgeld betalen en 10x opnieuw uit moeten tellen.

qwerty123, Jetje1 en Adrianaj vinden dit leuk.
  4. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Mensen wat niet opletten met hun karren en vervolgens tegen je aan botsen! Aaargh die kon ik zo in de koeling stoppen.:mad:

Of van die mensen wat midden in de winkel, besluiten een gezellig onder onsje te houden. Doe dat even lekker ergens anders, en niet precies voor het schap waar ik moet zijn!!! En dan te stom zijn, om aan de kant te gaan.

Oceanna en Casara vinden dit leuk.
  5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Mensen die vol in het pad staan te kletsen.

Tierra, dreumesje, Oceanna en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik vind alles in de supermarkt juist heerlijk rustig, ik ga meestal zonder mijn kinderen, heerlijk :D Soms gaan ze wel mee hoor, en dan gedragen ze zich prima, maar helemaal alleen vind ik gewoon zooo overzichtelijk. En als ik dan aan moet sluiten in een lange rij, of iemand blokkeert een schap... paar extra minuutjes rust :D

Bleekselderij, Jingle, LSQ en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik erger me heel erg aan mensen die midden in het gangpad met elkaar staan te praten en daar ook gewoon blijven staan wanneer ik er langs wil lopen.
    Verder stoor ik me er heel erg aan dat mensen gewoon boodschappen ergens tussen mikken, Vanmorgen zag ik van die ranzige donuts bij de frisdranken staan, zet het gewoon even terug wanneer je je toch bedenkt,
    Mijn zoon werkt nu als vuller bij de Supermarkt en hij stoort zich er ook enorm aan met zijn 15 jaar ;)

Kuki, Zoe123 en Brinsa vinden dit leuk.
  8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dit! En dan geen aanstalte maken om even aan de kant te gaan voor je.

En als net dat product wat je heel hard nodig hebt, op is...

9. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Ik erger me aan als ik naar mijn kassa kom, men vraagt: ga je open? Nee, ik ga hier zitten en uit mijn neus eten!!
    Klanten die telefoneren aan de kassa, ik krijg het gevoel dat ik minderwaardig ben zo...
    Of kletsen met hun buurvrouw in de rij en geen aandacht voor mij...
    Kinderen die die hekjes telkens dicht doen...blijf er vanaf!

Maar ik blijf kalm en vriendelijk hoor!

Zoe123 en Zara75 vinden dit leuk.
  10. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Wat ik het ergste vindt zijn mensen, die je aankijken en dan vervolgens door je heen willen.... alsof ze niet meer kunnen praten en niet kunnen zeggen; pardon, mag ik er even langs?

Chichuwah vindt dit leuk.
  11. wachtend

wachtend Niet meer actief

Euhm ik zit te denken maar ik erger mij eigenlijk nergens aan!
    Rondrennende kinderen... Tja deden die van mij ook. Gelukkig voor andere is dat nu gestopt ;) Ik werd meestal panisch dan van die blikken die ik kreeg toegeworpen.

Schijnbaar zijn mijn kinderen gewoon niet normaal.

JoyLex, qwerty123, Ctje1987 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Mensen die een theekransje midden in het pad gaan houden. Ik zeg hier dan ook altijd wel iets van, omdat ik gewoon niet snap waarom je VOL in het pad gaat kletsen en niemand er fatsoenlijk langs kan.

Mensen die hun boodschappen niet direct in de kar of tas doen, maar op hun dooie ooie wachten tot de caissière alles heeft gescand en dan gaan betalen om daarna pas alles in te pakken. Hoe dan? Pak het gewoon al vast in i.p.v. om je heen te kijken!

13. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik irriteer me vooral aan andere mensen in een winkel. Ze staan in de weg, lopen te langzaam, schieten nog net even met hun bomvolle kar naar die kassa waar jij op af loopt, gaan nog "even" iets pakken waardoor de hele rij dus op diegene staat te wachten, weten hun pincode ineens niet meer of moeten nog een tasje hebben als ze al afgerekend hebben. Echt, ik heb ze allemaal al meegemaakt. Blij dat ons filiaal zo'n kassa heeft waar je zelf af kan rekenen. Daar ben je direct aan de beurt, nooit druk :)

Jess89 vindt dit leuk.
  14. tuc

tuc Niet meer actief

O dat is ook leuk ja, waar de werknemers zich aan ergeren.
    Toen ik er werkte iig aan het feit dat de cassieres vaak het meeste gezeik krijgen. Op verschillende plaatsen in de winkel ergeren klanten zich aan iets en dan moet dat er bij de kassa ineens uit ofzo.

Uilenmama vindt dit leuk.
  15. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Oude vrouwtjes die zich bemoeien met hoe ik mijn oudste aanspreek. Mens, jij weet niet wat voor ramp hij in de supermarkt is, maar soms kan ik niet anders en moet hij wel mee! :mad:

tuc vindt dit leuk.
  16. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Caissières die zo druk met elkaar in gesprek zijn dat er geen hallo, noemen van bedrag, uittellen van eventueel
    Wisselgeld en fijne dag nog vanaf kan.

Ontzettend asociaal en onbeschoft

JoyLex, qwerty123, mama079 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    En mensen die de supermarkt als algemene ontmoetings/koffieleut plaats gebruiken. Ga weg. Ga bij elkaar op de koffie maar ga niet staan te zaniken over de neef van je zus van je tante met ingegroeide teennagels , midden in t gangpad. Opsouten aub

mama079 vindt dit leuk.
  18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Mag drogist ook? Een zwangerschapstest kopen, die expres tussen de andere spullen leggen zodat het niet opvalt voor het geval er een bekende loopt... HEEFT U NOG VRAGEN OVER DEZE ZWANGERSCHAPSTEST?!

:mad:

(En andere dingen die je graag privé wilt houden op dat moment)

JoyLex, Soturi, Sybil en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    De supermarkt is voor mij een hele grote ergenis. Alles wat er bij komt kijken ook. :o:

Biny en tuc vinden dit leuk.
  20. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.867
    5.139
    113
    Home
    Als ze roepen kassa 2 gaat ook open... en mensen die net aankomen lopen snel daarheen
    hallo wacht eens even netjes op je beurt ??

Ooo en geen beurtbalkje neerleggen vind ik ook irritant ;):|

Zoe123 en Zara75 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina