daar heb je gelijk in hoor draak! als meer mensen zo zouden denken zouden meer dieren het beter hebben! maar voor mezelf kan ik het niet verkopen, dan dus liever geen vlees meer.
Dit is ook mijn standpunt. Het gaat mij er ook niet om dat ik kan zeggen dat ik vegetarisch ben, maar dat ik t.o.v. mezelf kan verantwoorden dat er een goede balans is. Dus ik eet nog af en toe biologisch vlees en andere zuivelproducten. Ook voor mijn mannen. Dit geeft me een goed gevoel omdat die beesten in ieder geval beter gehouden zijn. Minderen is ook al goed. Daarbij draag ik ook leren schoenen dus ja. Waar trek je de grens.
Sinds ik biologisch ben gaan eten lijk ik wel een jehova; iedereen die het wilt horen proberen te overtuigen dat biologisch echt het beste mogelijk is
Klinkt helemaal goed! Lekker doen waar jullie allemaal goed bij voelen. En wat knap al 10 maanden! Ik herinner me nog dat ik eindelijk 6 maanden mocht zeggen en daarna een jaar hihi. Heb jij dat ook? Je voelt je dan toch wel een beetje trots! En wat serieuzer genomen. Bbq's zijn hier zo erg, ik vind het geen donder aan hihi. Het draait hier echt alleen maar om vlees op een bolletje. Zelf neem ik lekkere vegetarische dingen mee en mayonaise Volgend jaar gaan we lekker thuis bbqen ipv vrienden en dan gaan we heerlijke salades maken en vegetarische dingen plus wat vlees. bbqen is zoveel leuker als je wat variatie hebt! Maar misschien is het gewoon engels dat ze er geen heerlijke maaltijd van maken
Jeetje dat is wel jammer! Tegenwoordig zijn ze verplicht vegetarische dingen op het menu te zetten en dat helpt al erg. Maar ze mogen best wat creatiever zijn dan was champignons! Hier kan ik meestal erg lekker eten in een restaurant gelukkig. Moet zeggen dat ik ook een erge discussie erover kan maken hoor als het niet zo is, dan maken ze maar iets aparts!
Ik vind dat je best vegetarisch kan eten maar alleen wat je lichaam aan kan. Als je te korten hebt dan snap ik het echt hoor dat je vis eet! Dat de rest vegetarisch is helpt zo enorm. Ik snap niet dat mensen zeggen van o draag je dat, eet je dat wel? Nou dan kun je beter maar alles eten en stoppen met vegetarier zijn Slaat helemaal nergens op! Ze voelen zich gewoon bedreigd! Lekker eten waar je achter staat en goed bij voelt en vooral als je het nodig hebt! Ik zit ook te denken om ons toekomstig kindje vis te geven hoor, goede tip over de viswijzer, daar ga ik naar kijken. Het is toch wel heel gezond.
daar ben ik idd trots op! in januari kan ik zeggen dat ik 'al' 1 jaar vegetarisch ben. deze zomer hebben we hier gebarbecued, had 2 bbq's, 1 bbq voor vlees en 1 partypan voor vegetarisch, daar konden dus ook heel veel groenten op. de meesten hebben wel wat vegetarisch vlees geproeft en vonden het lang niet altijd slecht.