Pfff heb ik weer hoor! Ik moest tanken vanmiddag, dit was voor mij de eerste keer dat ik dit alleen ging doen (nog maar net mijn rijbewijs). Dus ik netjes getankt bij een onbemande bezinepomp. Kom ik thuis kan ik mijn mobiel nergens vinden! Ik snel terug naar de bezinepomp daar moest ik hem wel als laatste gebruikt hebben aangezien ik een hoesje om mijn telefoon heb waarin je ook je pasje kan stoppen. Maar helaas geen telefoon, toen kwam het besef dat ik mijn telefoon misschien op het dak van de auto had kunnen laten liggen toen ik de bezine dop er weer op deed! Dit bleek dus achteraf ook het geval! Ik heb eenmaal thuis naar mijn mobiel gebeld en gelukkig nam er iemand op! Heb zo om 20:00 een afspraak, hij was namelijk even aan het werk en dan krijg ik mijn telefoon terug incl.alle belangrijke pasjes! Er bestaan dus gelukkig nog eerlijke mensen! En ik mag nooit meer van mezelf alleen gaan tanken oid naar een veels te drukke dag omdat ik dan gewoon standaard iets kwijt raak. Normaal zijn het mijn huissleutels...maar nu loopt mijn telefoon incl pasjes ook al gevaar.
Wat fijn zeg! Wij hebben de tas van mijn dochter die ook op het dak van de auto was blijven liggen helaas niet meer terug gezien...
Heb hen weer terug! Heb hem een doosje bonbons gegeven en ontzettend bedankt. Kon niet stoppen met bedanken hahaha. Kon hem eigenlijk wel zoenen zo blij was ik!
Je wil niet weten hoe blij ik ben dat te lezen hahaha ik durf niemand in mijn naaste omgeving over deze actie te vertellen . Ze zullen wel denken heeft zij weer!
Hier nog zo'n kneus hoor. Mij is het een keer gebeurd maar dan gelukkig met kattengrind dat heeft de hele weg op de auto gestaan en ik maar denken waarom toeteren al die auto's naar me hahahaha
Ik ben na het tanken eens vergeten de dop erop te draaien, en met klepje open naar huis gereden. meestal durf ik m'n acties ook niet te vertellen
Netjes hoor! Toevallig hebben wij gister nog in de dierentuin een Iphone 5 gevonden. Netjes afgegeven in het restaurant en 5 min. later kwam er al iemand voor. Voelt ook niet goed om zon ding mee te nemen.
Wat super netjes van hem. Ik heb toevallig een aantal weken terug in de stad een portemonnee gevonden met een behoorlijk groot bedrag erin. Ik had even gekeken of ik toevallig een kaartje zag met adres of telefoonnummer. Zag een adres op een kaartje en ben ernaar toe gereden. Belde ik aan, maakte er ineens een enorme grote man vol met tatoes open. Nou ik heb nog nooit iemand zo blij gezien. Want alles zat erin pasjes en heel veel geld. Hij heeft me wel 100 keer bedankt, hij wilde me 100 euro geven maar heb het niet aangenomen. Maar zijn vrouw bood me wel een kop koffie aan, erg aardige mensen. Kwam ik thuis, had hij stiekem toch 100 euro in mijn jas gedaan
Ik had 10 jaar geleden (18 jaar was ik) mijn tas ( met portemonnee en gsm in de metro vergeten.Gelukkig stond mijn vaste telefoonnr in mijn agenda. En een koppel had mijn tas gevonden. Ik ben direct naar de afgesproken metro halte gegaan en was zo blij toen ik hem had.
Hahahaha, lol, nu je telefoon maar vergeet ook niet straks idd je cd ofzo niet als je ide op je dak van je auto legt (mijn vader in dit geval ) Maar idd er bestaan nog eerlijke mensen. Vroeger heb ik zelf 100 gulden n keer gevonden bij de voetbal velden in mijn dorp, heb toen de voetbalvereniging opgebeld en laten weten. In de avond kreeg ik toen een telefoontje van de eigenaar.
Ik zou het ook terug geven, die telefoon en die pasjes. Jemig, het zal je maar overkomen. Je bent ondertussen meer geld en vooral tijd kwijt aan het vervangen van al die troep dan dat jij of een ander er wat mee opschiet. Een buurman was hier laatst zijn pinpas kwijtgeraakt in het centrum en er kwamen ook 2 mensen langs om hem terug te brengen nadat ze de bank hadden geïnformeerd waar hij woonde. De bank mocht dat soort dingen mijn inziens eigenlijk niet vertellen, maar ach !
Netjes en eigenlijk hoort het zo natuurlijk. Zou trouwens ook een actie voor mij zijn hoor. Ben al zo vaak belangrijke dingen vergeten/kwijt geraakt.