ik hoor van enkele ouders van andere scholen dat ze die posters via school verkregen hebben. Hier op school helaas niet maar wil er graag een tijdelijk voor op de wc.. waar O waar kan ik deze bestellen? Op internet zie ik of A4 formaat (te klein) of kostbaar.. tips zijn welkom
Kun je zelf gratis downloaden op internet. Vergroten in word en in 2 a4tjes uitprinten. Piece of cookie.
Gewoon de afmetingen aanpassen. Of met een a4 tje op het kopieerapparaat op het werk of in een kopieershop laten vergroten naar a3.
Wij hadden gewoon een a4-tje op de wc, groot genoeg en toch veel overzichtelijker als ze op de wc zitten?
Waarom op de wc? Persoonlijk zou ik de poster op de slaapkamer hangen. Kun je elke avond/ochtend kort oefenen en kan het kind als hij/zij op de kamer speelt er ook naar kijken.
Omdat ze als ze aan het poepen zijn dan even wat te doen hebben Ik lees dan ook altijd op de wc, meestal het label van de zeep Oefenen doen we hier altijd voor het naar bed gaan samen.
Ik heb er een bij de boekenwinkel gekocht, een grote van Dolfje Weerwolfje. Hier hangt hij ook op de wc.
De tafelkaart die mijn zoon kreeg van school heet: tafeltjes-wc-poster Dus hij hangt op de muur naast de wc... Hij heeft er ook een in a3 formaat van school, een kleurplaat die de juf vervolgens gelamineerd heeft.
Als die hier in haar kamer hangt gebruikt ze die om dr huiswerk mee te doen i.p.v. uit haar hoofd Hier hangt het ook op de wc
Ik heb de onze ooit voor een prikkie bij de Lidl gekocht, wie weet is hij daar nog online te bestellen?