wees blij met wat je hebt en wie je bent!

Discussie in 'De lounge' gestart door meisje1984, 25 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1984

meisje1984 Niet meer actief

ik was vanochtend bij een vriendin en zij vertelde me dat haar zus net een miskraam heeft gehad met 22 weken. Dit is al de 3e keer voor haar, eerst met 16 weken, toen 20 weken en nu dus 22 weken. Zo erg!

en dan zit ik te zeiken om strepen die ik op mn buik heb door het zwanger zijn! ](*,)
    wat schaam ik me diep..... :oops:
    zij willen zo graag een kindje en het mag maar niet lukken.....

soms gebeuren er van die dingen, waardoor je weer even na denkt hoe gelukkig je met iets mag/moet zijn!

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.245
    36.027
    113
    Goede boodschap en zet me idd even weer met beide benen op de grond. Was een beetje teleurgesteld vandaag ongi te zijn geworden, maar toen ik dit las dacht ik aan alle mooie dingen die ik heb, dus ik mag gewoon niet klagen.

Ik heb een gezonde zoon en ben net 2 weken geleden getrouwd met een heel lieve man.

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

jeetje wat een late miskramen allemaal, en dat dat nou net haar 3 keer moet overkomen, wat verschrikkelijk, dit kan bijna geen toeval meer zijn, is er iets mis met haar lichaam of hormonen? je zou toch bijna je lichaam niet meer vertrouwen in een volgende zwangerschap, laat staan genieten, ik hoop dat ze op een dag een wolk van een baby in haar armen mag sluiten! bah wat vreselijk dit.

we moeten inderdaad allemaal blij zijn met wat we hebben. wens haar veel sterkte!

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    zijn dat technisch gezien niet al vroeggeboortes?
    Ik dacht dat het tot 20 weken miskraam heet.
    Detail hoor, lekker belangrijk natuurlijk.

Maar wat vreselijk voor die mensen.
    Heb zelf 3 vroegere miskramen gehad en ben 7 jaar bezig geweest, dus ik waardeer absoluut wat ik heb. Maar blijft naar zulke verhalen te horen.

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    je spreekt idd vanaf de 16 weken over een vroeggeboorte

wat erg zeg :(

het brengt je idd met je voetjes weer op de aarde
    je gaat dan steeds meer waarderen wat je wel hebt!

6. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Inderdaad, we mogen blij zijn met wat we hebben.
    Ik zit ook wel eens te zeuren of te piekeren over bepaalde dingen, terwijl er mensen zijn die het veel erger hebben. Dan mag ik nog niet eens zo klagen.

7. valhalla

valhalla Niet meer actief

Nou inderdaad, zit ook wel eens te klagen over Lena die zichzelf geen vijf minuten kan bezighouden. En op mijn werk was er iemand die de boekhouding doet, zijn kindje was niet goed aangelegd dus hebben ze dat kindje 'gehaald' met 22 weken :'( En met degene die de ICT doet hadden ze ook al iets ontdekt dat misschien niet goed was, maar ze moesten zich geen zorgen maken. Ja lekker.

Dan denk ik... damn, wat ben ik een gelukkig iemand :D En wat is ALLES dan ongelofelijk leeg en zonder betekenis in vergelijking met de gezondheid van je kind.

@ TS ik hoop voor je vriendinnetje dat ze snel wel een gezonde baby zal krijgen. Wat rot hoor haar...!

8. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    nou ik ben echt een verwend nest, en kan me soms ergeren aan mezelf, ik wil steeds meer en steeds als ik dan iets heb wat ik graag wilde vindt ik wel weer iets om te willen...

mijn man en ik zijn gelukkig, hij verdient veel geld met zijn zaken, ik mag thuis blijven en voor me gelukkig gezonde schat van een zoontje zorgen zonder geldzorgen te hebben, ik heb een fijn contact met mijn ouders en broers en ik heb eigenlijk geen enkele reden om ontevreden te zijn, ik moet zelfs dankbaar zijn voor alles wat ik heb...

Topicstarter je hebt helemaal gelijk, soms heb ik dit soort wake up calls nodig om weer met de benen op de grond te komen, THANKS!

9. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    dit soort dingen brengt je af en toe weer met beide benen op de grond. ik mag totaal niet klagen en toch doen we het volgens mij allemaal wel eens maar toch als je kijkt naar de tv als je kijkt naar de ellende overal in de wereld zouden we dagelijks keer op keer blij moeten zijn met wat we hebben en toch is dat niet zo, en tuurlijk als je dit dan weer even leest dan kijk ik weer naar die kids om me heen en prijs ik me weer gelukkig maar waarschijnlijk verschuift dat weer naar de achtergrond en loop ik morgen mezelf weer te ergeren en te schelden omdat iedereen hier in huis zijn rotzooi achter zich laat slingeren terwijl het een kleine moeite is om op te ruimen en ook voor mij een kleine moeite is om het toch weer zelf op te ruimen. hoe dan ook sterkte voor je vriendin dat lijkt me verschrikkelijk om mee te moeten maken en dat drie keer toe zeg.

Deel Deze Pagina