iedere keer denk ik weer ...

Discussie in 'De lounge' gestart door FairyLaughs, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

misschien doet ze het deze keer wel goed ... Maar nee hoor !!!

ik heb een vriendin met een kapsalon (een goedlopende)
    eens in de zoveel tijd denk ik.. ach ik ga maar weer eens daarheen voor mijn haar.
    Maar iedere keer is er wel weer iets fout.

vandaag wilde ik mijn boblijn weer terug. achter kort en naar voren toe in een punt..
    nou wat is het !! bijna op 1 lengte.. en er steken overal plukken uit :(

nu kom ik morgen dus weer naar een andere kapper te gaan, en ben ik dus het eigenlijk het dubbele aan geld kwijt om mijn haar te laten knippen !!!

waarom heb ik er iedere keer weer vertrouwen in, dat ze mijn haar nu wel goed knipt.. ?
    ik snap het zelf ook niet hoor...

phoephoe !!

2. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    :) Wat lief dat je dan toch nog teruggaat. Misschien wat VAKER uitleggen, tijdens het knippen wat de bedoeling is? desnoods maak je een tekening in: PAINT. Print je dat uit? Of neem een voorbeeldplaatje mee?
    Bij ons mag ik als ik niet tevreden ben.. terugkomen op de kosten van de zaak.

3. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ja maar dat vind ik ook weer zo 'zielig?' om te zeggen dat ik het niet mooi vind..

ga wel weer naar een andere kapper.. t moet nu aan de achterkant worden opgeknipt om het een beetje in model te krijgen..

k hoop dat ik er over een paar maandjes niet weer zo over denk.. dat het misschien nu wel goed gaat hahaha

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind het echt niet zielig!
    Ben wel vaker naar een kapper terug geweest omdat het toch niet goed was.
    Als je niet terug gaat, dan knippen ze je de volgende keer weer verkeerd.

Heb nu een kapper die echt heel duidelijk en precies vraagt hoe je het wil hebben.
    Hoe het geknipt of gesneden moet worden.
    Hoe je je haar draagt, vaak los, vast, vast met plukjes naar voren, of een pony etc etc.
    Hij vraagt tijdens het knippen ook vaak of het zo goed is, of dat er nog wat vanaf moet, of dat ik het nog schuiner geknipt wil hebben.
    Dus ik ben echt heeeeeeel erg blij me mijn kapper :D

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jij bent gek dat je naar een andere kapper gaat omdat je niet tevreden bent over de knip resultaten van je vriendin. Dat zou ik dus echt niet doen, zij maken toch een fout om jou niet naar wens te knippen, mogen ze dat ook oplossen. En aangezien het al zo vaak niet naar jou wens is geknipt zou ik er zeker niet meer terug naar toe gaan, wel of geen vriendin..

6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Juist omdat ze een vriendin is zou ik me minder bezwaard voelen om te zeggen dat ik het eigenlijk net iets anders wilde. Zou er met een vreemde meer moeite mee hebben.

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Tis toch je vriendin? Dan kan je dat toch gewoon zeggen?

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Gewoon zeggen! Zij als kapper moet juist naar je wensen luisteren hoor!

Ik heb een vaste kapper, hij knipt me echt perfect en denk dat dit kom omdat ie echt naar m'n wensen luistert.

9. mroos

mroos Niet meer actief

Balen joh!

Ik heb ook zo'n vriendin, en ze knipt ook bij een goede kapster in Rotterdam, dus ze zal het vast kunnen haha, maar mijn haar lukt dr niet iig.

10. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik zou er zeker wat van zeggen. Als ze dit bij iedereen doet heeft ze straks geen klanten meer. En als mensen er steeds niks van zeggen kan zij er niks van leren.
    En naar een andere kapper gaan om haar fout op te lossen zou ik niet doen, Zij heeft de fout gemaakt dan moet zij het ook oplossen.

Je kan gewoon zeggen ik wil het liever zo en zo en niet zeggen je doet het verkeerd ofzo.

Deel Deze Pagina