Hoi, Ik ben op zoek naar het boek "Veilig bevallen". Kwam de titel hier al een paar x tegen. Heb geprobeerd via de Bruna, maar hij schijnt in herdruk te zijn en pas in juni weer te bestellen (beetje te laat ) Weet iemand hoe en waar ik hem op korte termijn nog kan kopen/ bestellen? Liefs Emma
Ik heb het boek via marktplaats gekocht, samen met het boek veilig zwanger. Misschien kun je dat proberen?
Bedankt voor jullie reacties, heb inmiddels met Prenatal gebeld en die hadden er nog 2 Morgen ff halen dus! Wat vinden jullie van het boek? Liefs Emma
errug leuk, leerzaam, zinvol, prettig leesbaar. kortom een aanrader! ik lees nu veilig door de kraamtijd, ook erg leuk!
Ja, veilig door de kraamtijd heb ik ook al inderdaad. Heerlijk om in weg te lezen! Mannetje straks maar ff langs de Prenatal sturen
Superfijn boek. Helder en duidelijk omschreven. Heeft mij wel geholpen. Heb je lekker iets te doen tijdens je verlof! Succes dadelijk met bevallen.
Ik vond veilig bevallen ook veel beter dan veilig zwanger. Veilig bevallen leest lekker weg. Er staan veel ervaringen van anderen in.
mooi goed boek, ikzelf werd er rustiger van aangezien ik nogal wat beren op de weg zag verschijnen.....