Voel me totaal niet zwanger! Wie ook?

Discussion in 'Zwangerschap' started by wizard, Oct 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wizard

wizard Actief lid

Apr 19, 2006
    338
    0
    0
    Sinds vorige week weet ik dat ik zwanger ben (weet niet hoe lang). Ik had al eerder een topic geopend over het feit dat ik geen gevoelige borsten meer heb. Ik voel totaal niet dat ik zwanger ben, voel me echt kiplekker. Ik voel alleen een soort van innerlijke rust en een warmte over me heen maar verder klachten? Helemaal niets. Moet zeggen dat het me onzeker maakt of het wel goed zit. Wie heeft er nog meer helemaal geen klachten? Pffff....zal blij zijn als ik vorige week de echo heb gehad...

Liefs Eva

2. wizard

wizard Actief lid

Apr 19, 2006
    338
    0
    0
    Moet natuurlijk volgende week zijn... :oops:

3. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik voelde me ook helang niet zwanger, kwam van zelf toen ik het wat begon te voelen, dat was pas rond de 26 weken zwangerschap dacht ik zo.

4. eikie79

eikie79 Actief lid

Sep 22, 2007
    454
    0
    0
    ik heb dat ook... geloof het pas als ik volgende week de echo heb gezien.

Ik ben wel moe, maar dat was ik al voordat ik zwanger was.

Heb nu wel wat grotere borsten gekregen en als ik ze aanraak voel ik dat ze iets gevoelig zijn, maar ehct zere borsten is het niet.

Ook is volgens mij sinds deze week de misselijkheid begonnen... ik ben ziek thuis, omdat ik me echt niet lekker voelde, maar het gaat nu redelijk alleen heb ik een heel raar gevoel in mijn buik en niet echt zin om te eten... dus ik ben bang dat het voor mij nu echt begonnen is!

Gelukkig heb ik bijna geen steken en krampen meer, want die deden zeer!

Dus het is helemaal niet raar hoor, iedereen reageert er weer anders op!

suc6 en geniet!

5. eikie79

eikie79 Actief lid

Sep 22, 2007
    454
    0
    0
    ik heb dat ook... geloof het pas als ik volgende week de echo heb gezien.

Ik ben wel moe, maar dat was ik al voordat ik zwanger was.

Heb nu wel wat grotere borsten gekregen en als ik ze aanraak voel ik dat ze iets gevoelig zijn, maar ehct zere borsten is het niet.

Ook is volgens mij sinds deze week de misselijkheid begonnen... ik ben ziek thuis, omdat ik me echt niet lekker voelde, maar het gaat nu redelijk alleen heb ik een heel raar gevoel in mijn buik en niet echt zin om te eten... dus ik ben bang dat het voor mij nu echt begonnen is!

Gelukkig heb ik bijna geen steken en krampen meer, want die deden zeer!

Dus het is helemaal niet raar hoor, iedereen reageert er weer anders op!

suc6 en geniet!

6. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    maakt je onzeker he?
    heb ik ook hoor!
    eigenlijk voelde ik van alles tijdens en na mijn eisprong enzo en nu eigenlijk nergens last van!
    behalve dat ik het gevoel heb zwanger te zijn thats it!
    maar ik ben dan ook maar pril zwanger dus ik mag nog wachten en de echo zal waarschijnlijk pas rond 12 weken zijn..
    dus voor mij zit er denk ik geen eerdere echo in helaas :(

7. Niet meer actief

Nou, k voelde echt wel dat ik zwanger was.
    Meteen overal last van, pijnlijke borsten, constant misselijk, duizelig, buikpijn.
    Noem maar op.

8. Lynn1980babyboy

Lynn1980babyboy Actief lid

Jul 14, 2007
    113
    0
    0
    comm. medew. + danseres
    Heemskerk
    Hee,

ik ben nu 38 weken zwanger, maar maagzuur is zo'n beetje het enige kwaaltje dat ik heb gehad, en geloof me.... als je soms hier op het forum leest waar sommige meiden last van hebben, kan ik alleen maar dankbaar zijn dat het bij mij bij maagzuur is gebleven.....
    Geniet er lekker van.... :D

Groetjes,
    Lynn

9. Willes

Willes Fanatiek lid

Nov 14, 2006
    1,127
    70
    48
    Hier nog zo eentje hoor. Ben nu ruim zestien weken zwanger en ik voel me echt super! Gelukkig maar, want het kan ook anders zijn. Dus meid, lekker genieten van je onbezorgde zwangerschap!

10. Ties

Ties Lid

Aug 1, 2007
    73
    0
    0
    Blij te lezen dat er mer zijn.

Bij mijn eerste was ik verschrikkelijk moe, enorme zere borsten en tot het einde van de zwangerschap misselijk.
    En nu? wat moe, som sbeetje buikpijn en that's it.

Zal blij zijn als ik de eerste echo gehad heb

11. dame

dame Bekend lid

Jun 19, 2007
    587
    0
    0
    ben net 4 weken en voel ook totaal niks, af en toe wat krampjes maar verder niks hoor..

groetjes

12. sunflower

sunflower Actief lid

Jul 3, 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ik ben ook zwanger van de eerste en voel ook bijna niets. Iets meer moe dan anders, amar verder geen klachten~! Ik moet zeggen dat dit me wel onzeker maakt omdat "anderen" meer merken van hun zwangerschap. (een vriendin van mij heeft bij zes weken zwangerschap moeten vertellen dat ze zwanger was vanwege mega misselijkheid!)
    NOu ja gelukkig voel ik niet zoveel, want dat zou ook niet fijn zijn

13. wizard

wizard Actief lid

Apr 19, 2006
    338
    0
    0
    Dank jullie wel voor jullie reacties! Nou, hier beginnen nu toch ook wat klachten te komen. Ik heb al een paar nachten zo verschrikkelijk geslapen, zeg maar gerust niet geslapen! Ook het eten gaat er erg slecht in. Ik ben in een week tijd een halve kilo afgevallen :confused: en begin zelfs al een heel kleine buikje te krijgen.... Vrijdag echo, ben heel benieuwd hoever ik ben!

Share This Page