Ik ben aan het rondkijken voor een voetenzak voor in de Maxi Cosi, de kleine wordt in februari verwacht en vaak is het dan wel koud. Alleen weet ik niet wat beter is: een maxi cosi voetenzak of zo'n Koeka wafel voetenzak. Wat zouden jullie me adviseren?
Ik ben zelf helemaal fan van de Koeka voetenzak. Is lekker op basis van katoen en de flanel versie is lang door te gebruiken (en je hebt ze in hele leuke kleuren).
Ik weet ook niet wat beter is, maar wij hebben de voetenzak van maxi cosi in gebruik. Prima ding hoor!
Ik heb er een van maxi cosi en een van koeka, en vind die van koeka fijner. Hij schijnt ook in de buggy te kunnen, maar m'n meisje ligt nog in de wieg, dus heb het nog niet geprobeerd.
Ik lees nog even mee hier want twijfel ook nog... vind al die koeka spulletjes erg mooi... maar maxi cosi voetenzak zag er naar mijn idee warmer uit. Dus ben benieuwd naar ervaringen
De Koeka voetenzak is ook heerlijk warm en zweet niet zo snel. De kleinere voetenzak (90x40 geloof ik) zou je wel in een buggy kunnen maken, maar dan moet je kindje niet te groot zijn. Jesse past er met zijn 80 cm denk ik niet meer in, dan zit hij met zijn voetjes niet helemaal lekker.