Toen ik vanochtend mijn meisje naar het kdv bracht kreeg ik een vaderdagcadeautje mee. Leuk hoor, maar was erg verbaasd aangezien ze met moederdag niks gemaakt heeft. Had me toen echt verheugd op haar eerste knutselwerkje op mijn eerste moederdag en toen had ze niks. Ben eigenlijk best wel pissig! Zal ik er vanmiddag iets van zeggen? Wil geen zeurpiet zijn, maar ben erg teleurgesteld dat ze moederdag niks gemaakt heeft. Of kunnen jullie een goede rede verzinnen?
hier ook, kwam doordat moederdag in een vakantie viel denk ik. tenminste dat is de enige reden die ik me kan bedenken.
Ik zou er wel wat van zeggen al zijn ze niet verplicht om iets te malen, is meer een extraatje. Maar ik zou zelf als moeder toch m'n gevoel uitspreken want doe het allebei of doe dan niks. Niet 1 wel en de andere niet.
Er is inderdaad geen vakantieop kdv en tis ook niet zo dat ze er nog maar net een week op zat ofzo. Het is indrrdaad een extraatje, maar had me er op verheugd en mijn man geeft er niet zoveel om. Als het niet druk is ga ik het toch maar vragen.