Ik ga wel even een kijkje nemen, ben toch wel nieuwschierig. Vorige serie helemaal gevolgd, waarbij yelle won. Als er deze serie weer zo'n freak als vincent in zit ben ik bang dat ik het niet ga volgen.
Ik ga zeker kijken, vind het altijd leuk om te zien waar mensen mee komen en natuurlijk even zien wie het nou is van vorig seizoen die er nu weer in zit
Ik niet... Ik vind Patty Brard zo vreselijk aanstellerig en irritant, ik krijg kromme tenen van haar....
ik weet niet of het de joker is, zou kunnen, ik weet in ieder geval weer mensen van vorig seizoen in komen maar hoe en wat weet ik niet. Vorig seizoen heb ik wel meegedaan met die opdrachten, alleen dat tekenen van de eifeltoren lukte
Nou, zit heen en weer te zappen tussen X-factor en Uri.. kan niet kiezen wat ik moet zien, haha! Dilemma!
ik ga ook kijken .... NU Vind het wel jammer dat Patty Brard weer mee doet, vind haar zo'n aansteller in dat programma
Wat een freak is die joker zeg! gedverdemme. En ik vondt die kerel met die muntjes ook maar een engerd....
haha daarom heb ik niet gekeken ben niet ergens bang voor maar sommige dingen vind ik gewoon te vies om naar te kijken (vorig jaar die vincent met die bloedzuigers) en die Patty... Oeh vreselijk.. mn nekharen gaan ervan overeind staan..