Trouwens ik zie fietshelmen van 35/40 euro vind ik niet duur hoor ik ben van mening als je dat niet kan betalen dat je dan misschien had moeten nadenken over het krijgen van kinderen want er zijn wel duurdere uitgaven die je zal krijgen dan een simpele fietshelm..
Is het echt nodig om daar een campagne voor op te starten? Je kan ook via marktplaats of fietsenwinkel een 2e hands fiets kopen. Dan ben je veel goedkoper uit dan met een nieuwe. Bij veel bedrijven kun je meedoen aan een fietsplan. Wat je belastingvoordeel oplevert en de baas meebetaalt aan de fiets. En je hebt al goedgekeurde fietshelmen voor kinderen vanaf 11,95. Zo onoverkomelijk duur lijkt me dat niet.
we hebben het nu alleen over fiets helmen maar daar begon ik dit topic niet over vind de uitspraak had je maar geen kinderen moeten nemen best lullig
kan je vinden maar als ik kinderen krijg moet ik gewoon alles wat ze n odig hebben (en meer) betalen dat is toch logisch dat hoeft de overheid of wie dan ook niet allemaal voor me te doen.. we krijgen al genoeg dan pak je maar van kindergeld af...
Hahah ik zie ze al zitten Maar nee, zoals meerdere hier ook al zeggen ze weten niet eens zeker of het wel '' echt '' veilig is, waarom dan zoiets gaan verplichten ?? Vind zowieso het verplicht stellen tot iets waar mijn haren van overeind gaan staan, of we het nou hebben over het verplicht stellen van helmpjes of bijvoorbeeld collecteren dat maakt in mijn ogen niet uit, zodra iets verplicht word irriteer ik me er al mateloos aan.
ik denk dat je heel blij mag zijn dat je in een positie bent om dat te kunnnen zeggen maar ik zou dat maar wel even heel snel afkloppen want niemand is zeker van een goede fiancele situatie ,kan zomaar veranderen door bepaalde factoren zoals baanverlies ziekte en noem zo maar op.................... maar goed dit is wel erg offtopic
zo die vind ik wel heel erg hard hoor! er zijn ook mensen die het om wat voor een reden dan ook met minder moeten doen! die hadden dan maar moeten nadenken dat ze beter geen kinderen hadden kunnen nemen? tsjah alles kost geld maar voor alles is er een oplossing in nederland!
Jemig jij durft wel zeg Wat nu dan wanneer je het altijd goed voor elkaar hebt gehad en je wordt zo maar even op straat gezet. Vindt dat jij wel heel erg zwart/wit aan het denken bent en dat jij blij mag zijn dat je het goed hebt maar vindt dat je ook wel een beetje respect mag hebben voor de medemens. Hoezo ice queen jeez
Sorry maar als dit topic verder gaat met mensen die het niet breed hebben af te schilderen hadden ze maar geen kinderen moeten nemen laat ik dit topic stopzetten . ik zet me in voor de doelgroep gezinnen die het niet breed hebben of net tegen die armoede grens aanliggen en vind het respectloos als er zo gepraat wordt je weet de situatie van iemand niet dus oordeel ook niet zomaar
TS begrijp je vraag niet helemaal... Wil je een mening wat ik vind van je stelling? Ga ik ff vanuit... Het is een beetje dubbel, iedereen moet veilig kunnen fietsen, maar wat is veilig? Een helm? Dat valt qua prijs best mee. De fiets zelf? Ik denk dat je altijd kwetsbaarder bent op de fiets in het verkeer, ongeacht de fiets. En ik vind dat ieder dat voor zichzelf moet bekostigen. Ik vind dat niet iets wat uit de staatspot moet komen. En de fietszaken moeten ook wat verdienen. Stel je eens voor dat er straks een campagne komt dat elk gezin met jonge kids een stationwagen moet kunnen "bekostigen" omdat dat veiliger is dan een kleine autootje. Het moet niet gekker worden! Vraagje: wat kost zo'n veilige fiets met een helm eigenlijk? Heeft iemand enig idee? Weten we om welk bedrag het gaat.
het gaat er vooral om dat sommige producten zo ontzettend duur is ik verwacht totaal niet dat de overheid dit wilt betalen maar ik wil graag met mijn contacten bekijken of het mogelijk is wat gezinnen blij te maken
Dat slaat weer helemaal nergens op Dat je het niet eens bent met haar opmerking dat kan maar om dan weer zulke dingen te zeggen, er aan gedacht dat ze niet voor niets een andere naam heeft aangenomen ?
Ik denk dat we pas echt veilig kunnen gaan fietsen als de asociale autorijders ook van de weg worden gehaald.
Daarom staat er ook een smiley achter, ik bedoel het niet serieus kippiekip. Maar een andere naam aannemen om anoniem te zijn bedoel je? Want dat is ze niet gezien haar banner. Of snap ik je verkeerd?