7 september is het zover, seizoen 18 van Expeditie Robinson! De 4 onbekende deelnemers zijn bekend.. Herold uit Asten Imke uit Enschede Marlé uit Houten Carlos uit Oldenzaal http://www.ed.nl/asten/herold-dat-uit-asten-deelnemer-expeditie-robinson~aec69d37/ Ik heb alweer zin in het nieuwe seizoen!
Ik hoorde net van mijn man dat Marieke Elsinga de 1e bn'er is, dat had hij bij Coen & Sander gehoord.. ik kan er alleen nog niets over terug vinden op internet.. edit: blijkbaar is het toch echt zo! Bekijk bijlage 537997
Nu zou ik bijna afhaken Nee flauw, maar je hebt er altijd kandidaten bij waar je iets minder op zit te wachten. Hopelijk verrast ze me op een positieve manier. Erg veel zin in het nieuwe seizoen en erg nieuwsgierig wie er nog meer meedoen
Marieke Elsinga had ik wel verwacht. Tijdje terug was Frank van 3fm aan het zoeken waar ze was (had ineens 'zomerbreak' bij rtl late night) en toen kwam hij al tot de conclusie dat ze wel mee moest doen met Expeditie Robinson. Ben benieuwd naar de andere BNners. En naar de combi BNners met 'gewone' Nederlanders.
Bn'er 2 is bekend! Roeland Fernhout Roeland werd in 1995 bij het grote publiek bekend door zijn rol in de speelfilm Zusje. Tot zijn bekendste rollen horen die in televisieseries als All Stars en in films als Phileine zegt sorry. In 2015 vertolkte hij de rol van Ben Vonk in de succesvolle Videoland serie Zwarte Tulp. Vorig jaar nam hij na zestien jaar afscheid bij toneelgroep Amsterdam, omdat hij zin had in een nieuw avontuur. Eén van deze avonturen is zijn deelname aan Expeditie Robinson 2017. Roeland is een enorme Robinson fan, van het eerste uur. Zelf wil hij erachter komen welke kanten van zichzelf naar boven komen wanneer hij wordt gedropt op een eiland.
Sjors of Thijs van gtst? Ik kom zo snel niet op hun echte namen. Maar er zijn meestal toch gtst figuren die deel nemen?
Jaaaaaa, expeditie robinson <3 Ik hoop altijd dat er een politicus meedoet. Lijkt me geweldig om Rutte of Klaver vuur te zien maken bijv.
Haha, ik dacht precies hetzelfde. Roeland Fernhout lijkt me wel een leuke deelnemer. Ik ben benieuwd naar de rest!
Anouk Hoogendijk! Ze vertelde het net bij Eva Jinek. Anouk is oud-voetbalster in het Nederlands dameselftal.
Expeditie Robinson voegt nog iemand toe aan de steeds groter wordende groep kandidaten. De gelukkige? Acteur Niels Gomperts. KANDIDATEN Na Anouk Hoogendijk, RTL Late Night’s Marieke Elsinga en acteur Roeland Fernhout doet ook Gomperts een gooi naar de titel Robinson 2017. Wie er nog gaan volgen is nog niet bekend.
Wie, wie, wie en wie? Het zijn echt bner's? Voor mij zijn het tot nu toe nog steeds allemaal onbekende Nederlanders Sporters heb ik sowieso niks mee. Maar goed, het blijft een leuk programma ook al ken ik ze zo op het eerste 'gezicht' niet. Ga ze wel ff googelen. Sowieso weer erg leuk dat er onbekende mensen mee mogen doen.
Ben benieuwd naar Nicole.. Ik denk dat ze best een klagend typeje is maar misschien heb ik dat wel helemaal mis
Kan niet wachten! Ben erg benieuwd wie er allemaal nog meer mee doen. Vind het ook een leuke twist met onbekende NLers naast de onbekende bn-ers
Elk seizoen is het weer afwachten welke BN’ers afreizen naar een tropisch eiland voor Expeditie Robinson. De tiende deelnemer van de komende serie is zojuist bekendgemaakt. Zangeres en musicalactrice Carolina Dijkhuizen is de nieuwste aanwinst van het programma. Ze stond onder meer op het podium in Aïda, Sister Act en The Bodyguard. Expeditie Robinson staat bekend om de fysiek zware opdrachten en ontberingen die de kandidaten voor de kiezen krijgen. Op Twitter lijkt de actrice zelf er nog niet veel vertrouwen in te hebben... Interessant weetje: Carolina speelde ook mee in het vijftiende seizoen van Wie is de Mol? Misschien komt die ervaring haar nog van pas tijdens de komende Expeditie. Eerder werd al bekend dat Nicole Buch, Marieke Elsinga, Niels Gomperts, Roeland Fernhout en Anouk Hoogendijk meedoen. Zij worden vergezeld door vier NBN’ers (niet bekende Nederlanders), maar misschien brengt het programma daar wel verandering in! Expeditie Robinson 2017 begint op 7 september, op RTL5.